fbpx

Dakar Reli 2023 – 3. etapa prekinuta zbog kiše

Dakar Reli 2023 – 3. etapa od Aluha do Ha’ila duga 669 kilometara prekinuta je zbog kiše, ali i donela probleme favoritima

Treća etapa Dakar Relija trebala je biti vožena od Aluha do Ha’ila u ukupnoj dužini od 669 kilometara sa 447 kilometara specijalnog ispita. Međutim, osim što je donela velike probleme favoritima i odustajanja, zbog nevremena i obilne kiše je prekinuta 100 kilometara pre planiranog kraja.

Foto: A.S.O. / C. Lopez

U konkurenciji automobila, vodeći Carlos Sainz je imao velikih tehničkih problema kada je oštetio zadnje oslanjanje na svom Audiju RS e-tron E2 i na popravku izgubio skoro 30 minuta, od čega je najviše profitirao Nasse Al-Attiyah.

Foto: Florent Godden / DPPI

Fabrčki vozač Toyota Gazoo Racing tima nije briljirao na trećoj etapi, a pogotovo mu nije išao u prilog prekid specijalnog ispita, ali je osvajanjem tek 13. pozicije na etapi prešao u vođstvo u generalnom plasmanu sa preko 13 minuta prednosti ispred Yazeeda Al Rahija koji vozi za Overdrive tim i preko 20 minuta ispred Stephanea Peterhansela u fabričkom Audiju RS e-tron E2. Carlos Sainz je zbog problema pao na osmo mesto, sa 30 minuta zaostatka iza Al-Attiyaha.

Foto: Frederic Le Floc’h / DPPI

Zahvaljujući skraćenju, do svoje prve etapne pobede na Dakar Reliju došao je Francuz Guerlain Chicherit koji nastupa za GCK Motorsport tim u Prodrive Hunteru.

Foto: Gigi Soldano / DPPI

U konkurenciji motociklista, još jedan šampion Dakara je ispao iz daljeg takmičenja. Ricky Brabe, fabrički vozač Honde je na 274. kilometru doživeo težak pad i sa povredama je prevezen u bolnicu, ali srećom svestan, komunikativan i pokretan u stabilnom stanju uz bol vratnog dela kičme. Etapa je pripala Danielu Sandersu favročkom vozaču tima GasGas, kojem je zabeleženo vreme šest minuta bolje od drugoplasiranog Skyler Howesa vozača Husqvarne. Sandrs je preuzeo i vođstvo u generalnom plasmanu sa 4′:04” ispred Masona Kleina na KTM-u i preko šest minuta ispred Kevina Benavidesa na fabričkom KTM-u.

Foto: Florent Gooden / DPPI

U konkurenciji kamiona, odsustvo moćnih fabričkih ekipa Kamaza koriste drugi vozači. Treća etapa pripala je Martinu Maciku koji sa svojom posadom vozi za MM Technology, a u generalnom plasmanu vodi Jaroslav Valtr u Tatri.
Četvrta etapa imaće start i cilj u Ha’ilu, biće duga 425 kilometara, a takmičare će čak 100 kilometara voditi kroz peščane dine sa skrivenim kontrolnim tačkama i navigacionim izazovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Opel planira da ukine do 4,100 radnih mesta

Opel bi usled pada prodaje mogao da ukine čak 4,100 radnih mesta, čime bi ...

Prvi Kia plug-in hibridi u Ceedovoj ponudi

Kia Motors je sa razvojem plug-in hibrida za varijante XCeed i Ceed Sportswagon učinila ...

Novi Super Cub iz Honde

Honda je pokazala redizajnirane Super Cub 110 i Super Cub 50 motocilke, i ujedno ...

Aston Matin ne izlazi na Leman 2020

Iako je mnoge obradovala vest da će Aston Martin učestvovati na Lemanu sa svojim ...

Novi Ducati Panigale V4 R je drumski monstrum

Novi Ducati Panigale V4 je pravi drumski monstrum koji u sebi ima dosta toga ...

Da li Audi A6 vodi u “svetom ratu” velike trojke?

Svaki novitet nemačkog premijum “triumvirata” izaziva ogromnu pažnju i to ne samo kod kupaca ...