fbpx

Dakar Reli 2023 – 3. etapa prekinuta zbog kiše

Dakar Reli 2023 – 3. etapa od Aluha do Ha’ila duga 669 kilometara prekinuta je zbog kiše, ali i donela probleme favoritima

Treća etapa Dakar Relija trebala je biti vožena od Aluha do Ha’ila u ukupnoj dužini od 669 kilometara sa 447 kilometara specijalnog ispita. Međutim, osim što je donela velike probleme favoritima i odustajanja, zbog nevremena i obilne kiše je prekinuta 100 kilometara pre planiranog kraja.

Foto: A.S.O. / C. Lopez

U konkurenciji automobila, vodeći Carlos Sainz je imao velikih tehničkih problema kada je oštetio zadnje oslanjanje na svom Audiju RS e-tron E2 i na popravku izgubio skoro 30 minuta, od čega je najviše profitirao Nasse Al-Attiyah.

Foto: Florent Godden / DPPI

Fabrčki vozač Toyota Gazoo Racing tima nije briljirao na trećoj etapi, a pogotovo mu nije išao u prilog prekid specijalnog ispita, ali je osvajanjem tek 13. pozicije na etapi prešao u vođstvo u generalnom plasmanu sa preko 13 minuta prednosti ispred Yazeeda Al Rahija koji vozi za Overdrive tim i preko 20 minuta ispred Stephanea Peterhansela u fabričkom Audiju RS e-tron E2. Carlos Sainz je zbog problema pao na osmo mesto, sa 30 minuta zaostatka iza Al-Attiyaha.

Foto: Frederic Le Floc’h / DPPI

Zahvaljujući skraćenju, do svoje prve etapne pobede na Dakar Reliju došao je Francuz Guerlain Chicherit koji nastupa za GCK Motorsport tim u Prodrive Hunteru.

Foto: Gigi Soldano / DPPI

U konkurenciji motociklista, još jedan šampion Dakara je ispao iz daljeg takmičenja. Ricky Brabe, fabrički vozač Honde je na 274. kilometru doživeo težak pad i sa povredama je prevezen u bolnicu, ali srećom svestan, komunikativan i pokretan u stabilnom stanju uz bol vratnog dela kičme. Etapa je pripala Danielu Sandersu favročkom vozaču tima GasGas, kojem je zabeleženo vreme šest minuta bolje od drugoplasiranog Skyler Howesa vozača Husqvarne. Sandrs je preuzeo i vođstvo u generalnom plasmanu sa 4′:04” ispred Masona Kleina na KTM-u i preko šest minuta ispred Kevina Benavidesa na fabričkom KTM-u.

Foto: Florent Gooden / DPPI

U konkurenciji kamiona, odsustvo moćnih fabričkih ekipa Kamaza koriste drugi vozači. Treća etapa pripala je Martinu Maciku koji sa svojom posadom vozi za MM Technology, a u generalnom plasmanu vodi Jaroslav Valtr u Tatri.
Četvrta etapa imaće start i cilj u Ha’ilu, biće duga 425 kilometara, a takmičare će čak 100 kilometara voditi kroz peščane dine sa skrivenim kontrolnim tačkama i navigacionim izazovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Alfa Romeo pita fanove kako da nazove novi model?

Kako će se zvati sledeće Alfa Romeo sportsko urbano vozilo B segmenta? Koji je ...

Moto2 – bez Pedra Acoste u Holandiji

Moto2 tim KTM Ajo neće moći da računa na svoju zvezdu u sponu Pedra ...

Po Alpima na Yamahi MT- 07

Kod nas su vožnje dugih tura motociklima još uvek domen egzotike i ekstremnog avanturizma, ...

QuantumScape isporučio prve solid-state baterije

QuantumScape je isporučio prvi kontigent novih solid-state baterija na testiranja proizvođačima električnih automobila QuantumScape ...

Kia Ceed 1.0 LX Fun – treća sreća u trećoj generaciji

Kia Ceed je u svojoj trećoj generaciji, i treba da parira konkurenciji koja uz ...

Toyota samostalno preuzela pogon u Češkoj

Toyota Motor Europe jedini vlasnik dosadašnjih zajedničkih proizvodnih pogona TPCA, nastalih 2002. godine ulaganjem ...