fbpx

Predstavljen je osvežen Range Rover Velar

Predstavljen je osvežen Range Rover Velar, koji kao model za 2024. stiže stilski i tehnički unapređen

Predstavljen je osvežen Range Rover Velar, koji kao model za 2024. stiže stilski i tehnički unapređen. Tradicionalno, jedan od stilski najlepših SUV-a nakon restilizacije dobio je novu prednju i zadnju svetlosnu grupu kao i gril hladnjaka, što su male ali vidljive novine, uključujući i novi potpis LED svetala za dnevnu vožnju.
Obzirom da eksterijeru preterana doterivanja nisu bila istinski ni neophodna, veće novine stigle su u kabinu Range Rover Velara. Kao model za 2024. godinu Range Rover Velar dobio je novi infotejment sa plivajućim zakrivljenim ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 11.4 inč. Ovo je sistem koji je dobitovao u aktuelnim modelima Range Rover i Range Rover Sport, i omogućava pristup do 80% funkcija uz samo dva dodira osnovnog ekrana, čime je njegovo korišćenje postalo maksimalno funkcionalno i intuitivno. Kontrole za klimatizaciju, sedišta i jačinu zvuka uvek se vide sa svake strane ekrana na novim bočnim trakama, koje obostrano sadrže višenamenske klizne kontrole. Ta virtuelna dugmad uvek se vide i omogućavaju trenutni pristup često korišćenim funkcijama, uključujući i pojedinačne kontrole temperature za putnike spreda, jačinu zvuka i načine rada sistema Terrain Response sistema pogona.
Na početku svakog putovanja, vozačima se prikazuje početni Pre-Drive panel za brzi pristup često korišćenim funkcijama, kao što su odmagljivanje prozora i opciona grejana sedišta. Posle pokretanja, panel nestaje i otkriva se poznati početni trodelni ekran koji može da bude prilagođen pomoću inteligencije i fleksibilnosti već poznatog sistema Pivi Pro7.
Za dodatnu praktičnost, dodatne kontrole na trajno vidnim bočnim trakama uključuju prečice za medije i navigaciju, kamere i odmagljivanje prozora.
Sa 80 procenata ukupnih elektronskih modula (ECU) u vozilu – uključujući i sistem za informisanje i zabavu Pivi Pro, mapiranje navigacije i ugrađenu dijagnostiku, kao i sisteme šasije i pogonskog sklopa – koji su sposobni za bežično ažuriranje, Range Rover Velar može da prima nadogradnju najnovijeg softvera Over The Air bez potrebe za posetom ovlašćenom prodavcu.
Novi Range Rover Velar takođe ima omogućen i Wi-Fi sa Paketom podataka6, što putnicima obezbeđuje zabavu i povezivanje. Pivi Pro7 ima dvostruku ugrađenu eSIM tehnologiju i arhitekturu zasnovanu na oblaku, što znači da pruža potpuni pristup nizu onlajn aplikacija6 – uključujući i Spotify i Deezer – koje su integrisane unutar sistema za informisanje i zabavu. Amazon Alexa donosi3 novi nivo praktičnosti, jer pruža mogućnost kontrole raznih postavki i funkcija upotrebom naredbi prirodnim glasom, dok istovremeno smanjuje mogućnost ometanja1. Alexa je ugrađena u Pivi Pro7 i može da bude jednostavno aktivirana izgovaranjem reči „Alexa” ili pritiskom na dugme za Alexu na ekranu na dodir.
Za jednostavnu navigaciju, what3words je takođe integrisan unutar sistema Pivi Pro7. Pametna tehnologija mapiranja deli zemaljsku kuglu na mrežu kvadrata od 3 m x 3 m, a svakom je dodeljena jedinstvena kombinacija tri nasumične reči kako bi se dobila adresa what3words. Pomoću tih reči vozači mogu da koriste navigaciju do tačne i precizne lokacije.
Sveobuhvatni zvuk i tehnologija
Kabina Range Rover Velara koja će vas razmaziti smanjuje drumsku buku na najmanju moguću meru pomoću revolucionarne tehnologije Aktivnog poništavanja drumske buke8, a time Novi Range Rover Velar nudi najtiše vozilo u svojoj klasi za drumsku buku. Ova tehnologija detektuje spoljne frekvencije i automatski obrađuje protivbuku u zvučnom sistemu vozila, čime se smanjuje ukupan nivo unutrašnje buke za najmanje 4dB, što je ekvivalent smanjenja jačine zvuka za četiri stepena.
Niz snažnih zvučnih sistema Meridian za Novi Range Rover Velar predvodi opcioni Meridian™ 3D Surround Sound System, koji isporučuje visokokvalitetnu reprodukciju muzike pomoću do 17 zvučnika i 750 W snage pojačala za vrhunski audio doživljaj.
Elektrifikovane performanse i sposobnosti
Novi Range Rover Velar ima snagu koja odgovara svakom klijentu, uključujući i plug-in električni hibrid P400e. Dostupan je uz niz uglađenih benzinskih i dizel-motora Ingenium, a svi imaju tehnologiju električnog blagog hibrida (MHEV) koja povećava efikasnost korišćenja goriva i performanse.
Napredni električni hibrid P400e pruža najbolje od svih svetova, jer objedinjuje elektromotor od 105 kW sa benzinskim motorom Ingenium kako bi bez napora obezbedio utišane performanse.
Sklad između performansi samo električne i benzinske vožnje znači da je Range Rover Velar P400e savršen za kratka gradska putovanja kao i duža putovanja. Ima očekivani stvarni domet do 51 km , što je dovoljno da obezbedi mogućnost prelaska prosečne dnevne udaljenosti u Range Rover Velaru sa nultom emisijom izduvnih gasova. Na dužim putovanjima, pogonski sklop plug-in hibrida nudi kombinovani stvarni domet od 684 km sa benzinskim i električnim pogonom.
Najnovija generacija benzinskih i dizel-motora Ingenium dostupna je sa 48-voltnom tehnologijom MHEV za poboljšanu efikasnost i isporuku snage, jer koristi Starter-generator sa integrisanim remenom (BiSG) za prikupljanje energije koja se obično gubi tokom usporavanja. Čuva se u litijum-jonskoj bateriji od 48 volti smeštenoj ispod prtljažnog prostora pozadi. Može ponovo da koristi tu energiju kao pomoć pri ubrzavanju, dok istovremeno pruža prefinjeniji i brži sistem start-stop.
Asortiman motora Range Rover Velar:
Električni hibrid
·         P400e – 404 KS, 2,0-litarski četvorocilindarski benzinski PHEV, obrtni moment od 640 Nm pri 1.500–4.400 o/min, automatski osmostepeni prenos, AWD
Benzin
·         P250 – 250 KS, 2,0-litarski četvorocilindarski benzinac, obrtni moment od 365 Nm pri 1.300–4.500 o/min, automatski osmostepeni prenos, AWD
·         P340 – 340 KS, 3,0-litarski šestocilindarski benzinski MHEV, obrtni moment od 480 Nm pri 1.500–4.500 o/min, automatski osmostepeni prenos, AWD
·         P400 – 400 KS, 3,0-litarski šestocilindarski benzinski MHEV, obrtni moment od 550 Nm pri 2.000–5.000 o/min, automatski osmostepeni prenos, AWD
Dizel
·         D200 – 204 KS, 2,0-litarski šestocilindarski dizel MHEV, obrtni moment od 430 Nm pri 1.750–2.500 o/min, automatski osmostepeni prenos, AWD
·         D300 – 300 KS, 3,0-litarski šestocilindarski dizel MHEV, obrtni moment od 650 Nm pri 1.500–2.500 o/min, automatski osmostepeni prenos, AWD

Tehnologija Adaptive Dynamics  je standard na svim modelima sa šest cilindara i PHEV, kao i uz specifikacije za četvorocilindrične modele Dynamic HSE, a obezbeđuje optimizovanost krutosti suspenzije za uslove vožnje, čime se unapređuju udobnost vožnje i upravljanje. Postoji čak i posebna kalibracija za terensku vožnju. Napredna šasija i suspenzije, uključujući i Elektronsku vazdušnu suspenziju, i tehnologije Adaptive Dynamics i Configurable Dynamics, pružaju izuzetne performanse i okretnost na drumu.
Takođe su garantovane i vrhunske performanse na svim površinama, uz obezbeđen niz Range Roverovih sposobnosti zahvaljujući inteligentnom sistemu pogona na sve točkove (AWD) sa okretnim momentom na zahtev. Raspodela okretnog momenta je optimalna zavisno od uslova, bilo da dinamično vozite na drumu ili krećete iz stanja mirovanja na klizavim površinama.
Terrain Response 2® dostupan je putem sistema Pivi Pro7 i omogućava vozaču da prilagodi postavke vozila uslovima vožnje, uz izbor načina rada Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic i Automatic. Svaki način rada menja kalibraciju motora, prenosa, sistema pogona na sva četiri točka, suspenzije i sistema kontrole stabilnosti radi postizanja optimalne vuče i staloženosti.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Honda nije zatvorila vrata?

Formula 1 je za Hondu završena priča – tako je to zvučalo prošle godine, ...

“Cullinan” i zvanično potvrđeno ime za RR SUV

Rolls Royce je nakon par meseci spekulacija potvrdio da će se prvi RR SUV ...

Opel napravio profit po prvi put nakon gotovo dve decenije

Opel već primećuje rezultate sinergija sa novim vlasnikom, francuskom PSA grupom, jer je nemački ...

Formula 1 – personalne promene u vrhu tima Alpine

Iako se dosta govorilo o mogućem odlasku Davidea Brvia iz Formula 1 tima Alpine, ...

Nova Škoda Superb se bliži premijeri

Nova Škoda Superb se bliži premijeri, a novi model donosi veću karoseriju, veću udobnost ...

Skrivena blaga – tajne Renaultovih gluvih komora

U Renaultovim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipovi ...