fbpx

Toyota C-HR će se proizvoditi u pogonu u Turskoj

Druga generacija modela Toyota C-HR proizvodiće se u pogonima fabrike Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT)

Foto: Toyota

Druga generacija modela Toyota C-HR proizvodiće se u pogonima fabrike Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT), u turskom gradu Sakariji. Dostupan u hibridno-električnoj i plug-in hibridno-električnoj verziji, novi C-HR će takođe biti prvi plug-in hibridno-električni putnički automobil koji će se proizvoditi u Turskoj. Osim toga, TMMT će biti prva Toyotina evropska fabrika koja će početi da proizvodi plug-in hibridno-električna vozila, a ujedno i prva koja će biti opremljena linijom za proizvodnju baterija.
Potpuno elektrifikovana linija pogonskih agregata nove Toyote C-HR odražava Toyotinu posvećenost da ponudi odgovarajuća rešenja radi smanjenja emisije ugljenika u najvećem i najkonkurentnijem tržišnom segmentu automobila u Evropi. Pored hibridno-električne verzije, nova plug-in hibridno-električna Toyota C-HR, sada s lokalno montiranim baterijama, dodatno će obogatiti Toyotinu multitehnološku ponudu čime se približava svom cilju – 100% smanjenja emisije CO2 u svojoj gami vozila u Evropi do 2035. godine.

Foto: Toyota

Početak proizvodnje plug-in hibridno-električnih vozila i baterija predstavlja strateški korak u Evropi.
Pored linije za proizvodnju vozila, TMMT će u svom pogonu izgraditi novu liniju za sklapanje plug-in baterija kapaciteta 75.000 jedinica godišnje. Montaža plug-in hibridnih baterija počeće u decembru 2023, što će značiti otvaranje oko 60 novih radnih mesta.
Pokretanje linije za sklapanje baterija u TMMT-u je strateška prekretnica za Toyotino dalje unapređenje na planu elektrifikacije, a stručnom radnom snagom i znanjem ubuduće će pružati pomoć drugim Toyotinim fabrikama u Evropi. Vrednost ukupne investicije ovog projekta iznosiće oko 317 miliona evra, čime će ukupno ulaganje u TMMT biti oko 2,3 milijarde evra. U okviru investiranja u novi model, TMMT će poboljšati i unaprediti svoju proizvodnu liniju, istovremeno postavljajući standarde za ispunjavanje budućih zahteva za raznovrsnošću i fleksibilnošću proizvodnje, što je ključni činilac u strategiji održivosti poslovanja kompanije Toyota Europe.

Foto: Toyota

Zelena fabrika
Toyota je posvećena dostizanju potpune neutralnosti ugljenika u Evropi do 2040. godine, kao i cilja neutralnosti ugljenika u svim svojim proizvodnim pogonima do 2030. godine. TMMT se kreće ka ovom cilju uvođenjem tehnologija koje maksimalno smanjuju potrošnju energije, a istovremeno prelaze na obnovljive izvore energije kao što je to predviđeno za pogon u Sakariji. Mere uključuju i uvođenje novih tehnologija u lakirnici čime se smanjuje emisija CO2, uz korišćenje solarne energije čime će biti realizovan plan da postrojenje bude samodovoljno u korišćenju energije.
“U ovom projektu, koji potvrđuje iskustvo TMMT u proizvodnji vozila visokog kvaliteta i naprednih inženjerskih rešenja, s velikom posvećenošću ćemo sprovoditi svoje zadatke. Ovo je uzbudljiv iskorak u budućnost TMMT-a koji će nastaviti da proizvodi popularne, atraktivne i visokokvalitetne modele. Novi projekat još jednom potvrđuje da je naš proizvodni pogon u Sakariji globalno važno mesto za Toyotu. Ponosan sam što mogu da podelim ovaj važan trenutak u ime naših zaposlenih i vrednih dobavljača. Kao jedan tim, nastavićemo da doprinosimo Sakariji i turskoj ekonomiji radeći zajedno svom energijom”, kaže Erdoğan Şahin, predsednik i izvršni direktor kompanije Toyota Motor Manufacturing Turkey

Foto: Toyota

“S ponosom objavljujemo da će TMMT proizvoditi drugu generaciju modela Toyota C-HR, kao prvo plug-in hibridno-električno vozilo u Evropi. Izvanredne performanse i posvećenost koju naši zaposleni u TMMT-u pokazuju omogućiće veliki uspeh ovog novog modela, baš kao što je to činio i njegov prethodnik. Takođe, početak rada naše prve linije za sklapanje baterija u Evropi označava još jednu važnu prekretnicu i značajan je trenutak u našem evropskom planu elektrifikacije vozila”.
Marvin Cooke, Toyota Motor Europe izvršni potpredsenik za poslove proizvodnje

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Muke po Mercedes se nastavljaju

Mercedesove, tačnije Daimlerove muke sa izduvnim gasovima se nastavljaju, ili, najtačnije, tek su počele, ...

Zvanično: Renault u McLarenu

Govorkanja su i zvanično potvrđena, Renault pogonske grupe pokretaće bolide tima McLaren Zvanično je ...

Stižu nepotvrđene vesti – Audi kupio McLaren?

Britanski mediji objavili su da je ceo posao završen i da je Audi postao ...

Škodina istorija je puna zanimljivih ljudi i događaja

Ljubitelji marke automobila Škoda poznaju Stanislava Cinkla prvenstveno kao dugogodišnjeg koordinatora montaže prototipova Stanislav ...

Novi Hyundai i10 spreman za Frankfurt

Hyundai nije među onima koji smatraju da su mali automobili u krizi, i za ...

Počeo je Dakar reli u Saudijskoj Arabiji

Auto-moto sportska sezona počinje već tradicionalno odmah na početku nove godine – startovao je ...