fbpx

Toyota C-HR će se proizvoditi u pogonu u Turskoj

Druga generacija modela Toyota C-HR proizvodiće se u pogonima fabrike Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT)

Foto: Toyota

Druga generacija modela Toyota C-HR proizvodiće se u pogonima fabrike Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT), u turskom gradu Sakariji. Dostupan u hibridno-električnoj i plug-in hibridno-električnoj verziji, novi C-HR će takođe biti prvi plug-in hibridno-električni putnički automobil koji će se proizvoditi u Turskoj. Osim toga, TMMT će biti prva Toyotina evropska fabrika koja će početi da proizvodi plug-in hibridno-električna vozila, a ujedno i prva koja će biti opremljena linijom za proizvodnju baterija.
Potpuno elektrifikovana linija pogonskih agregata nove Toyote C-HR odražava Toyotinu posvećenost da ponudi odgovarajuća rešenja radi smanjenja emisije ugljenika u najvećem i najkonkurentnijem tržišnom segmentu automobila u Evropi. Pored hibridno-električne verzije, nova plug-in hibridno-električna Toyota C-HR, sada s lokalno montiranim baterijama, dodatno će obogatiti Toyotinu multitehnološku ponudu čime se približava svom cilju – 100% smanjenja emisije CO2 u svojoj gami vozila u Evropi do 2035. godine.

Foto: Toyota

Početak proizvodnje plug-in hibridno-električnih vozila i baterija predstavlja strateški korak u Evropi.
Pored linije za proizvodnju vozila, TMMT će u svom pogonu izgraditi novu liniju za sklapanje plug-in baterija kapaciteta 75.000 jedinica godišnje. Montaža plug-in hibridnih baterija počeće u decembru 2023, što će značiti otvaranje oko 60 novih radnih mesta.
Pokretanje linije za sklapanje baterija u TMMT-u je strateška prekretnica za Toyotino dalje unapređenje na planu elektrifikacije, a stručnom radnom snagom i znanjem ubuduće će pružati pomoć drugim Toyotinim fabrikama u Evropi. Vrednost ukupne investicije ovog projekta iznosiće oko 317 miliona evra, čime će ukupno ulaganje u TMMT biti oko 2,3 milijarde evra. U okviru investiranja u novi model, TMMT će poboljšati i unaprediti svoju proizvodnu liniju, istovremeno postavljajući standarde za ispunjavanje budućih zahteva za raznovrsnošću i fleksibilnošću proizvodnje, što je ključni činilac u strategiji održivosti poslovanja kompanije Toyota Europe.

Foto: Toyota

Zelena fabrika
Toyota je posvećena dostizanju potpune neutralnosti ugljenika u Evropi do 2040. godine, kao i cilja neutralnosti ugljenika u svim svojim proizvodnim pogonima do 2030. godine. TMMT se kreće ka ovom cilju uvođenjem tehnologija koje maksimalno smanjuju potrošnju energije, a istovremeno prelaze na obnovljive izvore energije kao što je to predviđeno za pogon u Sakariji. Mere uključuju i uvođenje novih tehnologija u lakirnici čime se smanjuje emisija CO2, uz korišćenje solarne energije čime će biti realizovan plan da postrojenje bude samodovoljno u korišćenju energije.
“U ovom projektu, koji potvrđuje iskustvo TMMT u proizvodnji vozila visokog kvaliteta i naprednih inženjerskih rešenja, s velikom posvećenošću ćemo sprovoditi svoje zadatke. Ovo je uzbudljiv iskorak u budućnost TMMT-a koji će nastaviti da proizvodi popularne, atraktivne i visokokvalitetne modele. Novi projekat još jednom potvrđuje da je naš proizvodni pogon u Sakariji globalno važno mesto za Toyotu. Ponosan sam što mogu da podelim ovaj važan trenutak u ime naših zaposlenih i vrednih dobavljača. Kao jedan tim, nastavićemo da doprinosimo Sakariji i turskoj ekonomiji radeći zajedno svom energijom”, kaže Erdoğan Şahin, predsednik i izvršni direktor kompanije Toyota Motor Manufacturing Turkey

Foto: Toyota

“S ponosom objavljujemo da će TMMT proizvoditi drugu generaciju modela Toyota C-HR, kao prvo plug-in hibridno-električno vozilo u Evropi. Izvanredne performanse i posvećenost koju naši zaposleni u TMMT-u pokazuju omogućiće veliki uspeh ovog novog modela, baš kao što je to činio i njegov prethodnik. Takođe, početak rada naše prve linije za sklapanje baterija u Evropi označava još jednu važnu prekretnicu i značajan je trenutak u našem evropskom planu elektrifikacije vozila”.
Marvin Cooke, Toyota Motor Europe izvršni potpredsenik za poslove proizvodnje

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Bugatti i Rimac pod istom kapom u novoj kompaniji

Kompaniji Rimac je baš krenulo – nakon premijere Nevere, većinski vlasnik Bugattija je Rimac ...

Rođendan legendi: Opel Ascona i Manta pune 50 godina

1970. godine Opel je izvršio revoluciju u srednjoj klasi. Opel Ascona je bila prototip ...

Formula 1 – Aston Martin pokazao pravi bolidi

Formula 1 se i zvanično budi, Aston Martin je bio hrabar i na premijeri ...

Sledeći Mini JCW modeli biće električni

Sledeći Mini John Cooper Works modeli biće električni, što je vest koja neće baš ...

Možda mi nešto ne znamo, Rimac zna, a dobro je po nas

Osnivač i vlasnik komapnije Rimac Automobili Mate Rimac na svom Facebook profilu objavio je ...