fbpx

Formula 1 – gde je zapelo sa Hamiltonovim ugovorom?

Formula 1 – gde je zapelo sa Hamiltonovim ugovorom? Spekulacija je mnogo, a najnovije kažu da je problem u Mercedesu

Foto: Steve Etherington / Mercedes-AMG Formula 1 Team Media

Formula 1 – gde je zapelo sa Hamiltonovim ugovorom? Mediji, a naročito britanski, utrkuju se u spekulacijama oko novog ugovora Lewisa Hamiltona sa Formula 1 timom Mercedes AMG, i licitiranju sa kojim iznosima i na koliko godina bi se saradnja trebala nastaviti. Ako se ostave po strani spekulacije da bi Hamilton mogao preći u Ferrari, a na njegovo mesto doći Charles Leclerc, ostaje samo jedna opcija, a to je da Hamilton ostane tu gde jeste, u timu i sa markom Mercedes sa kojom je osvojio sve svoje titule šampiona Formule 1.
Trenutno, prema britanskim (i svim ostalim medijima) medijima, Hamilton još nema ugovor za narednu godinu. Iako Toto Wolff tvrdi da su blizu dogovoru i potpisivanju ugovora, postoje informacije, koje su i dalje samo spekulacije, da Hamiltonov potpis još uvek nije blizu ugovora koji ima desetine stranica.

Foto: Mercedes-AMG Formula 1 Team – LAT Images

Naime, pregovori idu po dva „kanala“. Jedan je na koliko godina će se Hamilton obavezati na saradnju sa Formula 1 timom Mercedes-AMG, sa pominje se da bi to moglo biti dve ili pet godina, za 50 miliona dolara po sezoni. Drugim rečima, razlika je između 100 i 250 miliona dolara. Međutim, prema informacijama koje su se pojavile tokom trke Formule 1 za VN Španije, zastoj u pregovorima je u delu koji se odnosi na angažman Hamiltona po završetku aktivnog takmičenja. Navodno, Hamilton želi (a to se odavno zna) ulogu ambasadora marke Mercedes i to uz ugovor na 10 godina i uz godišnju apanažu od 30 miliona dolara. U tom delu priče Toto Wolff se ne pita mnogo i nema ingerencije da o tome pregovara. Da podsetimo, ravnopravni vlasnici F1 tima Mercedes-AMG su Wolff, Mercedes i Ineos. Navodno, a pojavio se u Španiji, u pregovore se uključio i Ola Kallenius CEO Mercedes-Benza i predsednik upravnog odbora Mercedes-Benz Grupe, koji bi trebao da aminuje Hamiltonovu želju. A Kallenius to ne želi, i (navodno) ne želi da se kompanija obaveže na trošak od 300 miliona evra na 10 godina, tim pre što, kako kaže, Mercedes-Benz može odlučiti da proda svoj biznis u Formuli 1.

Foto – Steve Etherington / Mercedes-AMG Formula 1 Team

Šta više i James Allison, CTO Formula 1 tima Mercedes-AMG kaže da bi Hamilton ponovo mogao dobiti status jasnog vozača broja 1 za 2024. u potpuino novom bolidu, ali da pre tega m0ora staviti svoj potpis na ugovor.
Šta je od svega ovoga istina saznaće se vremenom, ali za sada je sve obavijeno klasičnom atmosferom koja prati sportske zvezde, koje čak i same kroz medije i na druge načine šalju svoje poruke i licitiraju svoje vrednosti sa potencijalnim poslodavcima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Subaru proslavlja 4 milioniti automobil napravljen u SAD

Nakon što je nedavno predstavio novi Outback, Subaru obeležava 4 milionito vozilo proizvedeno u ...

Koliko je trajna baterija u Volkswagenu ID.3?

Koliko je trajna baterija u Volkswagenu ID.3 pitanje je na koje odgovor daje nemački ...

Premijeno u Beogradu – Volkswagen ID.Buzz

Kompanija Porsche Srbija i Crna Gora uz premijeru u Srbiji modela ID.Buzz predstavlja najatraktivnije ...

Holden predstavio Time Attack Concept sa 1,340 KS

Holden, australijski brend koji nudi samo uvozne modele, sada opet može da se pohvali ...