fbpx

Novi Hyundai Santa Fe u potpuno novom stilu

Novi Hyundai Santa Fe sa potpuno novim stilom biće uskoro predstavljen i definitivno počinje da liči na…

Novi Hyundai Santa Fe sa potpuno novim, uglastim stilom biće uskoro predstavljen i definitivno počinje da liči na Range Rover. Nakon beskrajnog zaobljavanja linija, SUV segment se sada vraća na oštrije uglove, koji jesu manje aerodinamični, možda manje atraktivni, ali donose znatno više prostora u kabini. Naravno, ovo je vrlo pojednostavljena postavka.
Hyundai je objavio prve zvanične fotografije Santa Fea koje su potvrdile ono što se moglo nazreti na brojnim špijunskim fotografijama da se ispod kamuflaže zaista skriva karoserija forme koju sada vidimo. A Hyundai svoj novi Santa Fe, koji će se pojaviti kao model za 2024. godinu, očigledno usmerava ka robusnijem nastupu. Ne možemo se oteti utisku da su dizajneri Hyundaija inspiraciju i ideje potražili kod JLR-a i Forda, ali ipak uspeli da dodaju svojih orginalnih rešenja kao što je LED svetlosni potpis u obliku slova “H” na prednjem delu. U svojoj petoj generaciji Hyundai Santa Fe će dobiti i točkove od 21” koji su smešteni ispod uglastih lukova blatobrana.
I zadnji deo novog Hyundai Santa Fea je…nekonvencionalan. Vrata prtljažnika su ogromna, ili barem deluju ogromna i najavlju maksimalno olakšan prilaz prtljažnom prostoru i gotovo poptuno eliminisan vidljivi zadnji odbojnik, barem u konvecionalnom smislu forme odbojnika, koji deluje intehrisan u vrata.
Za sada Hyundai ne otkriva ništa od podataka uključujući i dimenzije. U odlazećem modelu međuosovinski razmak je bio 2.765 mm, a proizvođač poručuje da jeste “razvučen”, ali ne znamo koliko.
Prema onome što sada možemo videti, nije nam nepohodno i zvanično priznjanje iu Hyundaija da su novom Santa Feu pristupili nekonvecionalno, u cilju maksimalizovanja raspoloživog kabinskog prostora. A u kabini, kao i na karoseriji, oseća se “duh” Land Rover Defendera.
U petu generaciju Hyundai Santa Fea uselio se veliki zakrivljeni ekran, fizički prekidači su svedeni na minimum, a evidentan je i minimalizam u generalnom stilu arhitekture. Srećom po mnoge, klimatizacija i provetravanje su zadržali svoje zasebne i lako razumljive komande. Iako ne znamo dimenzije, deluje da je novi Hyundai Santa fe ozbiljno porastao u širinu, ako za utisak koristimo fotografije koje pokazuju razmak između sedišta i masivni centralni greben.
Od dodatnih podataka za sada znamo da su patosnice i “nebo” izrađeni od reciklirane plastike, kao i da se drugi i treći red sedišta mogu potpuno preklopiti. Sve ostalo saznaćemo sledećeg meseca uz zvaničnu premijeru modela.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Škoda Pick up – a zašto da ne?

Gotovo da nam dođe žao što ne postoji plan da Škoda Mountiaq ide u ...

5 Euro NCAP zvezdica za Renault Captur

Novi Renault Captur je osvojio maksimalnih pet zvezdica za sigurnost na testiranjima Euro NCAP-a, ...

Kia Sportage 1.6 T-GDI – test

Kia Sportage 1.6 T-GDI na testu, peta je generacija modela koji je nastao teško ...

Carine nisu rešenje – kaže Tavares

Carine nisu rešenje – kaže Tavares i tvrdi da zaustavljanje kineske konkurencije ne znači ...

Lewis Hamilton pokazao klasu u kvalifikacijama Formule 1

Ne veruj Mercedesu kad najviše kuka – Lewis Hamilton se juče žalio na automobil, ...

OMR Group novi je distributer marki Stellantis Grupe

OMR Group novi je distributer marki Stellantis Grupe Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional ...