Porsche je predstavio novu generaciju flagship verzije modela 911 u kupe i kabriolet varijantama
Porsche 911 Turbo S pokreće novi 3.8 litarski bokser agregat koji uz pomoć dva VTG turbo kompresora proizvodi 650 KS i 800 Nm obrtnog momenta. U poređenju sa prošlom generacijom 911 Turbo S, nova ima čak 70 KS i 50 Nm više.
U kombinaciji sa osmostepenim PDK menjačem, kupe verzija 992 generacije modela 911 sprint do „stotke“ obavlja za 2.7 sekundi, odnosno 0.2 sekunde brže od prošle, i dostiže maksimalnu brzinu od 330 km/h.
Što se tiče kabriolet verzije, Porsche za nju tvrdi da od nula do 200 km/h ubrzava za 8.9 sekundi, čak jednu sekundi brže od prošle generacije. Kod obe verzije se snaga šalje na sva četiri točka. Osim porasta snage, novi 911 Turbo S se proširio 45 mm iznad prednje osovine i 20 mm iznad zadnje. Trag točkova je kod nove genaracije proširen za 42 mm napred i 10 mm pozadi.
Deo paketa za adaptivnu aerodinamiku čine kontrolisane lopatice za hlađenje u prednjem odbojniku i veći zadnji spojler. Snaga 911 Turbo S se po prvi put šalje na podlogu putem pneumatika različitih dimenzija. Napred se nalaze naplatci prečnika 20 inča sa 255/35 pneumaticima, dok su pozadi 21 inčni naplatci i pneumatici dimenzija 315/30.
Deo serijske opreme su Porsche Dynamic Chassis Control, upravljanje na zadnjoj osovini, prednje desetoklipne kočione čeljusti, a tu su i novi Porsche Active Suspension Management i sportski izduvni sistem sa podesivim leptirima.
Enterijer u kombinaciji kože i uljeničnih vlakana dolazi kao standard, a na listi opreme se nalazi enterijer u kombinaciji dve boje. Sportska sedišta su podesiva u 18 smerova i odlikuje ih štep koji odaje počast prvoj generaciji 911 Turbo (tip 930).
Osnovna cena Porschea 911 Turbo S kupe u nemačkoj iznosi 216,396 evra, a kabrioleta 229,962 evra.
Show Comments