fbpx

Slupali ste Ferrari LaFerrari – može se popraviti, ali…

Slupali ste Ferrari LaFerrari – može se popraviti, ali će samo karoserija koštati preko milion evra, a i tu nije kraj troškovima

Ferrari LaFerrari // Foto Ferrari Media Centre

Slupali ste Ferrari LaFerrari – može se popraviti, ali će samo karoserija koštati preko milion evra, a i tu nije kraj troškovima. U slučaju da ste imali sreće (novca) da kupite jedan od 499 proizvednih modela Ferrari LaFerrari i desio vam se udes, a samonoseća karoserija o ugljeničnih vlakana ne može da se poravi, nije problem, Ferrari će vam obezbediti drugu. Samo, postoji mali problem – zamenski monokok košta milion evra. Obzirom da je LaFerrari pri kupovini koštao 1.3 miliona evra, ispostavlja se da je račun samo za karoseriju tri četvrtine vrednosti automobila, i to pod uslovom da nije oštećen i krov, koji košta dodatnih 130.000 evra. Dobra vest za vlasnika oštećenog skupocenog Ferrarija je da je u međuvremenu LaFerrari na tržištu automobila dostigao mnogo veću vrednost nego kada je bio nov. Trenutno su dva u ponudi, jedan košta 3,7 miliona evra, a drugi okruglo četiri miliona.

Ferrari LaFerrari // Foto Ferrari Media Centre

Međutim, u slučaju da se oštetili svoj LaFerrari svojom ili tuđom krivicom do te mere da mu treba nova karoserija, verovatno treba još delova, pa će račun za popravku još poprilično da raste. Krov košta 130.000 evra, zadnji protipožatni zid košta 26.200 evra, a prednja subšasija košta 11.000 evra. Samo, ako se menja prednja pomoćna šasija, potrebni su vam i novi titanijimski zavrtnji. Ima ih 14, a svako komad košta tačno 66.3 evra, barema prema cenovniku Scuderia car parts. Pretpostavljamo da je LaFerrari pokriven određenim osiguranjem, a tada popravka postaje glavobolja onoga ko ga je osigurao, ali je to i debelo naplaćivao.

Ferrari LaFerrari // Foto Ferrari Media Centre

Ferrari je napravio 499 primeraka kupe verzije LaFerrarija, odnosno takčo 500, ali je poslednji komad bio donacija za nastradale u zemljotresu u Italiji, i u dobrotvorne svrhe dostigao je cenu od sedam miliona evra na aukciji.
Za slučaj da niste raspoloženi da popravljate slupani LaFerrari, možda vredi sačekati naslednika koji uskoro stiže i uveliko je u razvoju. Za sada se o njemu malo zna, osim da je prema nalepnicama na duboko zamaskiranom vozilu hibrid. Spekuliše se da ima V6 motor, ali i to nije sigurno. Prema nezvaničnim informacijama, pojaviće se već 2024. godine, a biće proizvedeno 599 kupea, 199 kabrioleta i 30 XX verzija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nissan će praviti električni Juke i Kashqai

Nissan će praviti električni Juke i Kashqai u svom pogonu u Sunderlandu u Engleskoj ...

U Beogradu premijerno Jeep Avenger

Na Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu, brend Jeep predstavio je Avenger svoje prvo električno ...

Renault 5 dobija novu CMF-B EV platformu

Renault 5 dobija novu CMF-B EV platformu, na vebinaru za odabrane medije otkriveno je ...

Nissan želi da ima jeftin sportski EV

 Nissan želi da ima relativno jeftin sportski EV namenjen kupcima u ranim dvadesetim godinama ...

Održan finalni test dan izbora za Automobil godine u Srbiji 2021.

Članovi žirija za izbor Automobila godine u Srbiji 2021. održali su finalni test dan ...

Da li Artemis priprema Audi A9e-tron?

Da li novo odeljenje Artemis, koje je Audi osnovao početkom godine priprema A9 za ...