fbpx

Potpuno novi Honda CR-V i Honda ZR-V predstavljeni u Srbiji

Potpuno novi Honda CR-V i Honda ZR-V predstavljeni u Srbiji, a prodaja oba modela upravo je počela.

Honda ZR-V i Honda CR-V

Potpuno novi modeli Honda CR-V i ZR-V predstavljeni su u Srbiji. Porodični SUV CR-V jedan od najprodavanijih na svetu u svom segmentu, dok je ZR-V potpuno novi model na odličnoj platformi koju zajedno sa hibridnim pogonom deli sa modelom Honda Civic.

Honda CR-V

Japanska marka kod nas ima brojne i više nego verne kupce, koji iznad svega cene pouzdanost i trajnost. SUV model Honda CR-V proizvodi se od 1995. godine, i na brojnim globalnim tržištima je najprodavaniji ili jedan od najprodavanijih modela u svom segmentu, uključujući i probirljivo severnoameričko tržište.

Honda CR-V

Potpuno nova Honda CR-V do kupaca u Srbiji stiže u svojoj šestoj generaciji veća i tehnološki značajno unapređena u odnosu na prethodni model. Produžena za 8 cm, nova Honda CR-V stigla je na dužinu od 4.8 metara što najavljuje i još bolju ponudu kabinskog i prtljažnog prostora, u čemu je i prethodni model bio vrlo uspešan. Donekle su promenjene i proporcije.

Honda CR-V

Duži prednji deo, širi je gril hladnjaka, a cela karoserija je dobila oštrije i nešto agresivnije linije nego do sada.

Honda CR-V

Iako sa nestrpljanjem očekujemo test nove Honde CR-V, na prvi utisak konstatujemo kvaltetne materijale u unutrašnjosti, ali i funkcionalnost koja je dizajnerima bila imerativ, kao i mnogo puta do sada, kada je marka Honda u pitanju. Prema podacima uvoznika Delta Automoto, svi paketi opreme imaju kožom presvučena sedišta, a prednja sedišta imaju novi tehnolgiju koju je patentirala Honda, a donosi bolju stabilnost tela u sedištima.

Honda CR-V

Uživanje u vožnji upotpunjeno je novim naprednim sistemom navigacije, Head up displejom, novim audio Bose sistemom sa 12 zvučnika, kao i mogućnošću obaranja leđnog naslona zadnjih sedišta u osam pozicija, za još veći komfor unutar kabine.

Honda CR-V

Fleksibilnost zadnje klupe nije uticala na smanjenje prtljažnika, koji je sada povećan na impresivnih 587 litara, odnosno za čak 90 litara više u odnosu na prethodnu generaciju.
Na spisku opreme kao standard dolazi tri puta jači bežični punjač, kao i četiri USB priključka koji omogućavaju svim putnicima nezavisno korišćenje svojih uređaja, bez međusobnog ometanja.

Honda CR-V

Pored izuzetnog komforma i udobnosti, nova Honda CR-V poseduje i visok nivo bezbednosti, te je opremljeno sistemom od 10 vazdušnih jastuka i unapređenom Honda Sensing 360° tehnologijom koji uključuje napredne sisteme radara i kamere u kombinaciji sa osam senzora raspoređenih oko vozila.
Instrument tabla je digitalna dijagonale od 10.2“, a Honda Sensing 360° obuhvata čitav niz podsistema, a po prvi put vozači imaju na raspolaganju sistem upozorenja za unakrsni saobraćaj, sistem napredne asistencije tokom saobraćajnih gužvi, kao i sistem asistencije tokom promene saobraćajne trake.

Honda CR-V

Pogon nove Honde CR-V je hibridni najnovije generacije. Pogonska jedinica se sastoji od potpuno novog dvolitaskog benzinca sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre, koji radi po Atkinson ciklusu i zadužen je za 148 KS i 189 Nm. Novina je i električni e-CVT automatski menjač, u koji je integrisan elektromotor od 184 KS sa 335 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ukupna snaga pogonskog sistema je 204 KS. Nadograđeni hibridni pogon i nove tehnologije pružaju odlične performanse u vožnji i optimalnu potrošnju goriva, koja je fabrički deklarisana na 5.9 l/100 km.

Honda CR-V

Pored novog pogonskog sistema, nov je i sistem pogona na sva četiri točka, koji snagu simetrično isporučuje među osovinama, a dodatna novina za Hondu CR-V je i potpuno novi sistem oslanjanja sa reaktivnim amortizerima koji doprinose boljem upijanju neravnina kao i boljem kontaktu pneumatika sa podlogom. U osnovi, nova Honda CR-V koristi prilagođenu i podignutu platformu sjajnog aktulenog modela Honda Civic.
Do prve test vožnje zadržavamo se na odličnim prvim utiscima i dodajemo da je prodaja nove Honde CR-V u Srbiji počela, a da je cena ovog modela od 52.490 evra.

Honda ZR-V

Potpuno nova Honda ZR-V
Uvoznik Honde za Srbiju Delta Automoto je u Srbiji predstavio i potpuno novi model u ponudi Honde – ZR-V.
Nova Honda ZR-V, koja koristi platformu sjajne aktuelne Honde Civic, poseduje sportske karakteristike i vrhunski komfor uz praktičnost koja se očekuje od jednog kompaktnog SUV vozila. Elegantna linija ovog modela prati usklađenu prednju svetlosnu grupu sa stilski uklopljenim grilom hladnjaka, a posebno dizajnirani prednji odbojnik pored estetske ima i važnu aerodinamičku ulogu pri stabilizaciji vozila.

Honda ZR-V

Diskretni otvori ispred prednjih točkova usmeravaju protok vazduha i koristeći aerodinamiku utiču na stabilnost vozila. Linija dalje prati siluetu vozila preko krova do zadnjeg dela, koji ovom modelu daje posebnu sportsku notu. Prednji A stubovi su maksimalno pomereni unazad radi bolje preglednosti.

Honda ZR-V

Enterijer Honde ZR-V pruža visoki nivo komfora i udobnosti uz elemente koji su izrađeni od visokokvalitetnih materijala. Udobnost se posebno ogleda kroz dizajn sedišta koja putovanja čine maksimalno prijatnim. Visokopozicionirana višenamenski ekran visoko na armaturi doprinosi većoj bezbednosti tokom vožnje, kao i posebno raspoređene, kasične rotacione komande – od sistema ventilacije i klime do aplikacija na centralnom ekranu. Za uživanje u muzici tokom vožnje obezbeđen je standardni paket od osam zvučnika, dok Advance paket obuhvata audio Bose sistem od 12 zvučnika.

Honda ZR-V

Vrhunski sistemi bezbednosti kod Honde su standardni već godinama unazad, a kao novine kod  Hondi ZR-V dolaze centralni vazdušni jastuk između vozača i suvozača, vazdušni jasstuci za kolena napred, uz skup naprednih Sensing tehnologija. U okvru ovog modela Sensing obuhvata i novorazvijeni sistem za asistenciju pri saobraćajnim gužvama, kao i sistem nadgledanja pozornosti vozača.

Honda ZR-V

ZR-V je opremljen najnovijom verzijom Hondinog hibridnog pogona sa 184 KS koji je preuzet iz modela Honda Civic, a koji čine 2.0 benzinac i elektromotor. Specifičnost pogona da je najveći deo vremena Hponda ZR-V koristi elčektropogon, a samo pri maksimalnim opterećenjima u pogon se uključuje i benzinac, koji inače pokreće genrator struje. Ovaj agregat pruža izuzetan spoj snažnih performansi uz optimalnu potrošnju goriva. Visok nivo prianjanja na putu omogućavaju novi sistem oslanjanja i upravljanja, koji daju dinamičan osećaj u vožnji pružajući komfor i sigurnost.
Naravno, i Hondui ZR-V sa nestrpljenjem očekujemo na testu obzirom na odlične utiske koje je na nas ostavila Honda Civic, sa kojom ZR-V deli i pogon i donji postroj.
Prodaja Honde ZR-V u srbiji je počela, a cena ovog modela je od 42.990 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Otkriveno još detalja novog Cee’da

Kia Motors je objavila nove fotografije koncepta Proceed. Kijino novo konceptno vozilo doživeće svjetsku ...

Land Cruiser najbrži SUV na planeti

Ne koristi nikome, ali dobro zvuči. Toyota je napravila najbrži SUV na planeti, odnela ...

Peterhanselu pobeda na Dakaru pred dan odmora

„Mister Dakar“, Stephane Petrhansel je došao do svoje druge pobede na Dakar Reliju, ali ...

Mercedes otkrio Maybach S680 sa V12 motorom

Gotovo konspirativno i bez mnogo pompe Mercedes je otkro Maybach S680 i dokazao da ...

Akcijska ponuda za BMW X6

BMW X6 sa akcijskim cenama na početku 2019. BMW Srbija je za sam početak ...

Tesla kupio zemljište za “Giga” fabriku u Kini

U skladu sa planovima da proizvodi automobile u Kini, Tesla je obezbedio zemljište u ...