fbpx

MotoGP – Pramac odustaje od Ducatija?

MotoGP – Pramac odustaje od Ducatija? Potvrđeno je da glavni satelitski tim italijanske marke pregovara sa drugima

MotoGP – Pramac // Foto: Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202403221131 // Usage for editorial use only //

MotoGP – Pramac odustaje od Ducatija? Potvrđeno je da glavni satelitski tim italijanske marke pregovara sa drugima. Pramac ima klauzulu o odustajanju od Ducatija, a otkriveni su i razgovori sa dva rivalska proizvođača.
Pramacova budućnost kao Ducati satelitskog tima navodno nije zagarantovana. Glavni šefovi Pramac-a su razgovarali sa KTM-om i Yamahom o premeštanju svog MotoGP projekta na motocikle drugog proizvođača, kako piše Motorsport. Pramac ima izlaznu klauzulu u ugovoru sa Ducatijem koja bi im omogućila da odustanu i pridruže se rivalskom proizvođaču od 2025. godine. Ducati je odredio rok do letnje MotoGP pauze da Pramac finalizira svoju odluku. „Skoro 100 odsto, nastavićemo zajedno“, navodi se u izveštaju, a koji se poziva na izvor iz Pramca. Zapravo, u centru ove neočekivane priče je Fermin Aldeguer, tinejdžer i Moto2 talenat sa kojim je Ducati objavio potpisivanje ugovora i vest da će Aldeguer voziti u MotoGP klasi. U toj vesti nedostaje informacija za koji tim će Aldeguer voziti Ducati. Očekuje se da će Pramac biti njegova destinacija, ali nedostatak potvrde je posejao seme sumnje u budućnost tima. Ako Pramac odluči da ne nastavi dalje sa Ducatijem, Aldeguer bi očigledno bio stavljen u drugi satelitski tim koji koristi Ducati motocikle.

MotoGP – Pramac  // Foto: Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202403230360 // Usage for editorial use only //

Trenutno, sa Jorgeom Martinom i Francom Morbidelijem kao vozačima, Pramac koristi aktuelnu verziju sa ažuriranim specifikacijama, što znači trenutno najbolji motocikl u MotoGP-u. Sa druge strane Martin će definitivno napustiti Pramac 2025. godine, kako bi bio deo fabričkog tima bilo Ducati ili rivalskog tima. Ta činjenica evidentno ostavlja uprađnjeno mesto u timu Pramac, u kojem se vidi mesto za Aldeguera. Pramacove alternativne opcije, Yamaha i KTM, pokušavaju da povećaju svoje prisustvo na gridu. Yamaha trenutno ima samo dva motocikla, ali želi da doda satelitski projekat za 2025. godinu. KTM ima svoj Tech3 GASGAS tim, ali ima ambiciozne planove za još više motocikala na startnom poretku, a među opcijama je i MV Agusta kao marka, a po kapom KTM-a, odnosno Pierer Mobility AG, koji je vlasnik 50.1% MV Aguste. U međuvremenu, drugi Ducati satelitski tim – VR46 – takođe razmišlja o svojoj budućnosti i proizvođačem sa kojim će sarađivati. VR46 koristi godinu dana stare Desmosedici GP i njihova sezona 2024. nije počela sjajno kao što su se nadali. Yamaha – gde je vlasnik tima VR46 Valentino Rosi legenda i ostaje ambasador brenda, takođe je među opcijama za VR46. Na kraju, činjenica je da Ducati menja svoju poslovnu politiku, a visoko među prioritetima je smanjivanje troškova, a poznato je da su vozači tima Pramac zapravo na platnom spisku i po izboru zapravo Ducatija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Lorenzu pol pozicija na mokrom Silverstoneu

Kiša je do krajnjih granica izrežirala MotoGP kvalifikacije u Silverstoneu, koje su se loše ...

Honda spala na dva slova pred Mizano

Fabrički tim Honda našao se u velikim problemima pre drugu MotoGP trku koja se ...

MotoGP uvodi sprint trku

MotoGP od sledeće godine u svaki trkački vikend uvodi sprint trku koja će se ...

MotoGP – treba dosta toga menjati kaže Stoner

MotoGP – treba dosta toga menjati kaže Casey Stoner dvostruki MotoGP šampiona sveta koji ...

Quartararo ugruvan ali ipak najbrži

Yamahini vozači su nastavili dominaciju u Aragonu, a budući fabrički vozač ove marke iako ...

KTM konačno na MotoGP vrhu

KTM se u Brnu konačno popeo na MotoGP vrh, ali ne u rukama iskusnog ...