fbpx

Dodge Charger Daytona je nov i električni

Dodge Charger Daytona je nov i električni muscle car sa 670 KS, dvoje ili četvoro vrata i ozbiljnim zadatkom pred sobom

Dodge Charger Daytona

Dodge Charger Daytona je nov i električni muscle car sa 670 KS, dvoje ili četvoro vrata i ozbiljnim zadatkom pred sobom. Srećom po sve nas, Dodge Charger nije samo električni mišićavko. Dodge će pod imenom Charger Daytona proizvoditi i prodavati električnu, dok se verzija sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem zove samo Charger. Doduše, tržišna startegija marke Dodge svrai vidi iz svog ugla i želi da kupci zapravo i ne mare mnogo šta i kako proizvodi pogon, samo dok je Charger u fokusu za kupovinu.

Dodge Charger Daytona

Dodge će električnu verziju Charger Daytone početi da proizvodi ove godine i to sa dve snage. Slabiji Charger Daytona ima 500 a snažniji čak 670 KS, a u obe verzije pogon na svim točkovima. Verzisa sa SUS motorom počeće da se proizvod 2025. godine, ali bez prepoznatljivog Hemi V8 motora. Na njegovo mesto dolazi šestocilindraš sa 420 ili 550 KS i pogonom na svim točkovima.

Dodge Charger Daytona

Razumljivo, spram snage su i performanse. Dok Dodge poručuje da je Charger Daytona R/T najsnažniji muscle car na svetu, sa svojim elektro sistemom na 800 volti, tek će morati da dokaže da Charger Daytona Scat Pack do 100 km/h stiže za 3.3 sekunde i četvrt milje apsolvira za 11.5 sekundi. Baterija se može puniti na brzim DC punjačima do 350 kW, a od 20 do 80% dopunjava se za 27 minuta. To bi trebali biti dovoljno za (skromnih) 420 kilometara vožnje. Slabija R/T verzija zapravo nudi oko 520 kilometara između punjenja. Za obe verzije maksimalna brzina je vrlo slična, oko 220 km/h. A sve to neće biti u tišini elektromotora nego uz buku poput Hellcata, ali veštačku iz Fratzonic Chambered Exhaust “izduvnog” sistema koji je zapravo zvučnik.

Dodge Charger Daytona

Dodge Charger Daytona ima zapravo poznatu osnovu, odnosno STLA platformu za velike automobile, koja će se u Stellantis Grupi pojaviti pod brijnim modelima. Napred je multilink oslanjanje, pozadi nezavisno, a obožavaoci muscle cara i onoga što bi trebao da može, na raspolaganju će imati drif mod i mod za “krofne”, poseban mod za trke ubrzanja, poluaktivno ogibljenje, “Power shot” za dodatnih, kratkotrajnih 40 KS, koji su već uračunati u deklarisane maksimalne snage.

Dodge Charger Daytona

Dodge Charger Daytona je porilično velik automobil, čija karoserija ima čak 5.116 mm, pa i nije iznenađenje da će kupci osim pogona moći da biraju između verzija sa dvoje ili četvora vrata, uz čak 640 litara zapremine prtljažnika. Po pitanju interijera Dodge Charger Daytona će imati poprilično opcija koje uključuju štof , veštačku kožu i napu za duboka sportska sedišta.

Dodge Charger Daytona

Digitalna je instrument tabla u svakom slučaju, a infotejment radi na Dodgeovom Uconnect 5 sistemu sa TomTom navigacionim sistemom, komaptibilnošću sa Amazon Alexom itd, a vozač dobija praktično kompletan spisak asistencija.

Dodge Charger Daytona

Za sada Dodge malo priča o verziji sa SUS motorom, osim činjenice da će biti V6, pa će na tu temu morati da se sačeka do sledeće godine. Za sada procene kažu da će u SAD električni Dodge Charger Daytona cenom startovati od preko 50.000$ pa naviše.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ecclestone spasavao Neweya nakon udesa na biciklu

Nedavno smo dobili vest da se Adrian Newey vratio na posao nakon udesa na ...

Razvodi i novi brakovi u Formuli 1

Uveliko se priča da je razlaz tima McLaren i Honde gotova stvar, i da ...

Novi bolidi Formule 1 neće tako brzo pred TV

Svi koji su nestrpljivi da na svojim ekranima vide nove bolide Formule 1 u ...

Sebastien Loeb pokazao zube na Dakaru

Devetostruki šampion sveta u reliju Sebastian Loeb, pokazao je zube drugog dana Dakara i ...

Volkswagen najavljuje električnog sportistu?

Volkswagen najavljuje električnog sportistu i to pravog sportskog dvoseda sa 680 KS Volkswagen najavljuje ...

Diess – prerano je za potpunu elektrifikaciju

CEO Volkswagen Grupe Herbert Diesss potvrdio je ono što svi dobro znaju – prerano ...