fbpx

Maserati GranCabrio Folgore ima 818 KS

Maserati GranCabrio Folgore ima 818 KS od svoja tri motora od po 300 kW i može da pređe 460 kilometara

Maserati GranCabrio Folgore

Maserati GranCabrio Folgore ima 818 KS od svoja tri motora od po 300 kW i može da pređe 460 kilometara sa jednim punjenjem baterije. Jasno, Maserati GranCabrio Folgore je potpuno novi, električni kabriolet, pandan kupe verziji GranTurismo, ali i nedavno predstavljenom modelu Maserati GranCabrio. U opštoj električnoj „pandemiji“, zanimljivo je da Maserati GranCabrio Folgore spada među vrlo retke električne kabriolete u svojoj luksuznoj klasi.

Maserati GranCabrio Folgore

Maserati GranCabrio Folgore je snažen, vrlo snažan. Pogon obezbeđuju čak tri elektromotora, jedan napred i dva pozadi, od kojih svaki ima 300 kW (410 KS), što znači da ovaj kabrio ima instalirano preko 1200 KS pogona. Na žalost, ne može da ih sve iskoristi i to zbog baterije koja ne može da omogući toliku trenutnu isporuku snage, mada i ono što može je moćno. Pogon čine motori sa radijalnim fluksom i permanentnim mahnetima, a svaki ima sopstveni silikon-karbidni inverter, koji je derivat sistema koji se koristi u Formuli E. Radni napon je čak 800 volti, a uprkos ograničenju baterije, pogon Maserati GranCabrio Folgore može da isporuči 610 kW (830 KS) u kratkotrajnom „Max Boost“ modu, ili kontinuiranih 770 KS. Obzirom da je opremljen sistemom za raspodelu obrtnih momenata, Maserati GranCabrio Folgore u slučaju potrebe na samo jednom točku može imati čak 400 KS. Pored toga, vozač sam može da odluči da li će voziti samo sa zadnjim ili AWD pogonom.

Maserati GranCabrio Folgore

Baterija za Maserati GranCabrio Folgore je specifična, u obliku slova „T“ i smeštena je između i iza sedišta, čime su zadržane sve proporcije, a što ne bi bilo moguće da je debela baterija smeštena u pod vozila. Iako je bruto kapaciteta od 92.5 kW, može se koristiti do 83 kW, što znači da je fabrika ipak ograničila maksimalni napon punjenja i pražnjenja kako bi se obezbedila dugovečnost baterije. Ipak i dalje se Maserati GranCabrio Folgore može puniti na monstruoznim brzim DC punjačima od 270 kW, i za 18 minuta se dopuniti od 20 do 80%. Zapravo, Maserati GranCabrio Folgore ima zanimljiv sistem, sa „DC Boosterom“, odnono ugrađeni DC-DC konverter koji podiže napon punjenja do 800 volti, a koji se koristi kada se vozilo puni na slabijim punjačima sa istosmernom strujom. Obzirom na čak tri motora, Maserati GranCabrio Folgore ima sposobnost impresivne rekuperacije energije u bateriju koja na kratko može dostići čak 400 kW.

Maserati GranCabrio Folgore

Prema uobičajenoj praksi, papučice na upravljaču ne služe za promenu stepena prenosa nego za odabir žljenog nivoa rekuperacije, uz sistem koji vozaču savetuje kada i kako da ga koristi. Prema WLTP standardu merenja, Maserati GranCabrio Folgore je sposoban da pređe do 460 kilometara.

Maserati GranCabrio Folgore

Razumljivo je da je u enterijeru puni komfor, koji može biti dopunjen audio sistemom sa 16 zvučnika. Platneni krov se može spustiti ili podići u vožnji, do brzine od 50 km/h, otvaranje traje 14, a zatvaranje 16 sekundi. I nismo zaboravili performanse – Maserati GranCabrio Folgore do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi, do 200 km/h za 9.1 sekundu, a maksimalna brzina je 290 km/h.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Hyundai Kona i Kona Electric CUV dobitnici prestižne nagrade

Hyundai Kona i Kona Electric CUV su zajedno ponele nagradu “North American Utility Vehicle ...

50 godina Porsche 911 Carrera RS 2.7

Pedeset godina od Porsche 911 Carrera RS 2.7 – ,,Najbržeg nemačkog sportskog automobila” ,,Pačiji ...

Predstavljena fascinantna Tata Avinya

Tata Avinya za sada je concept električnog monovolumena, ali najavljuje da će se pod ...

Umalo tragedija u Formuli 1

Konstrukcija automobila i sigurnosni elementi koji su uvedeni poslednjih godina spasili su život Grosjeanu ...

Nakon 30 godina Ford Mondeo se gasi kao model

Nagađalo se a sada je postalo i zvanično – nakon sasvim pristojnih 30 godina ...

Formula 1 – Andretti ulazi u F1?

Formula 1 – Andretti ulazi u F1? Nije zvanično ali ima indirektnih indicija od ...