fbpx

MotoGP – Aki Ajo zvanično šef tima KTM

MotoGP – Aki Ajo zvanično šef tima KTM, potvrđeno je od strane austrijke fabrike motocikala

MotoGP – Aki Ajo zvanično // Foto: © KTM Images/Polarity Photo

MotoGP – Aki Ajo zvanično šef tima KTM, potvrđeno je od strane austrijke fabrike motocikala. KTM je potvrdio da će Aki Ajo prestati sa vođenjem sopstvenih fabrički podržanih Ajo Moto2 i Moto3 timova i preuzeti dužnost šefa KTM fabričkog MotoGP tima od 2025. godine. Ajo zamenjuje Francesca Guidottija, koji je u toj ulozi od kada se pridružio KTM-u iz Pramac Ducatija 2022. Guidottijev odlazak, o kome se priča još od Mizana, najavljen je zvanično u nedelju uveče u Mandaliki.
„Imamo poseban odnos i veoma blisku saradnju sa Akijem, tako da smo smatrali da je ovo najbolja odluka da se MotoGP projekat unapredi“, rekao je direktor KTM motosporta Pit Beirer.  „Rekao sam to i ranije i ponoviću: verovao je u nas kada smo se tek organizovali u ovom MotoGP padoku, tako da je poverenje i prijateljstvo bez premca.

Brad Binder, Pedro Acosta // Foto: © KTM Images/Polarity Photo

Uspeh njegovog tima govori sam za sebe. Osvojio je titule sa oba vozača koji će biti u KTM boksu 2025. godine, ali to znanje je samo deo skupa veština koje će doneti. Znamo da možemo da računamo na mnogo pedigrea i, naravno, Aki poznaje našu kompaniju i način na koji se trkamo. Zaista sam zadovoljan i ponosan što zajedno prihvatamo ovaj izazov i nastavljamo priču koja je davno započela i donela toliko uspeha i sjajnih priča.” Ajo Motorsport je debitovao na Grand Priju u klasi do 125 kubika 2001. godine, ostvarivši prvu pobedu 2003. godine i prvo svetsko prvenstvo 2008. sa Mikeom De Megliom na Derbiju. Marc Marques je uzeo drugu titulu ua tim Ajo 2010. godine. Ajo je započeo svoje partnerstvo sa KTM-om za novu Moto3 eru 2012. godine, osvojivši krunu u svom prvom pokušaju u novoj četvorotaktnoj eri sa Sandrom Kortezeom. ‘Red Bul KTM Ajo’ je od tada osvojio još dva šampionata sa Bredom Binderom (2016) i Pedrom Acostom (2021).  Ajo se takođe proširio na Moto2 kategoriju 2015. godine, odmah osvajajući dva uzastopna šampionata sa Johanom Zarkom na Kalex ramu.  Nakon što je pokrenuo KTM-ov kratkotrajni projekat sopstvenog Moto2 rama od 2017 do 2019, Ajo se vratio u Kalex i osvojio poslednje tri Moto2 titule sa Remijem Gardnerom, Augustom Fernandezom i Pedrom Acostom.

MotoGP / Brad Binder / Foto: KTM Press

„Čast mi je ponuditi ovu sjajnu novu ulogu i priliku da radim u MotoGP-u sa Red Bull KTM Factori Racing,“ rekao je Aki Ajo. „U ovom trenutku MotoGP je na veoma visokom nivou, tako da moramo da nastavimo da radimo u mnogim oblastima i da iskoristimo snage koje imamo da podignemo ovaj KTM „paket“ na još bolji standard. Moramo da nastavimo da guramo, ali mislim da ovaj projekat već ima mnogo dobrih delova da bi bio na samom vrhu; moramo da upravljamo njima na najbolji način. Hvala Stefanu, Hubertu, Pitu i Jensu i svima u strukturi KTM-a. .”

Pedro Acosta, Portuguese MotoGP, 23 March 2024 // Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202403230348 // Usage for editorial use only //

Ajo će se ponovo pridružiti svojim bivšim vozačima iz Moto3 i Moto2 klase Binderu i Acosti u fabričkom MotoGP KTM timu sledeće sezone. Finac je takođe lični menadžer Jacka Millera, koji napušta KTM da bi se pridružio Pramac Yamahi sledeće sezone nakon što ga je u KTM- u zamenio Acosta i oslobodio mesto u Tech3 GasGas timu koji će od sledeće godine noviti ime Tech3 KTM tim. „Red Bull KTM Ajo struktura u Moto3 i Moto2 će zadržati isti fokus na razvoju nekih od najsjajnijih perspektiva u KTM GP akademiji“, dodaje se u saopštenju KTM-a u kojem se najavljuje Ajoova nova uloga.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Oliveiri pobeda u trci MotoGP rastanaka

Kako je počeo u kvalifikacijama, tako je nastavio i u trci – Oliveira doneo ...

Poredstavljen Ducati Desmosedici Stradale V4 agregat

Dosta dugo se već priča i najavljuje nova V4 pogonska jedinica iz Ducatija, a ...

Test – BMW CE 04

Test – BMW CE 04 električni skuter koji bi trebao i mogao biti alternativa ...

Honda ne zna u kom pravcu da krene sa RC213V

MotoGP tim HRC definitivno je u nezavidnom položaju – u Jerezu je nastupio sa ...

Marquez lako do pobede

Ni sam Marquez se nije nadao ovako lakoj pobedi uz veliku pomoć najvećih konkurenata ...

Stiže novi CBR600RR?

Malo špekulacija nije na odmet, a evo naslovne strane japanskog magazine “Young Machine” koja ...