fbpx

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji sa svojim moćnim elektro pogonom od čak četiri motora i jedinstvenim tehnologijama

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji u prijatnom, ambijentu Vinarije Eden sa svojim moćnim elektro pogonom od čak četiri motora i jedinstvenim tehnologijama. Električni Mercedes G-Klase ima četiri motora i ludu količinu obrtnog momenta. Nakon četiri, pet, šest, osam i dvanaest cilindara, terenska ikona sada može da uopšte nema cilindara, ali i da ima čak četiri motora, 590 KS i 1.164 Nm maksimalnog obrtnog momenta od samog starta. I dalje je terenski automobil kroz i niz, a u nekim slučajevima je čak i sposobniji van utabanih staza od modela na benzin ili dizel.

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Iako je dizajn u velikoj meri prenet sa G-Klase sa pogonim sa unutrašnjim sagorevanjem, G580 sa EV tehnologijom krije velike promene ispod svoje prepoznatljive karoserije. Iz pomenuta četiri elektromotora ima 2 KS više čak i od do sada najnažnijeg AMG G63. Postavka sa četiri motora omogućava brutalno ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi, ili četiri desetine sekunde sporije od benzinske AMG verzije . Iako potpuno električni Mercedes G-Klase fantastično ubrzava ima maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na samo 185 km/h.

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Ali ne kupuje se Mercedes G-Klase zbog pravolinijskog ubrzanja ili maksimalne brzine. Off-road sposobnosti ostaju njegova glavna prednost. Mercedes tvrdi da je maksimalna dubina vodene prepreke 85 cm. To je 14 cm dublje od modela G550 i G63. Električni G može da se penje uz bočne nagibe do 35 stepeni i nudi klirens od 25 cm.
Lako će se nositi sa neravnim terenom sa svojim prilaznim uglom od 32,0 stepena, odlaznim uglom od 30,7 stepeni i „brake over” uglom od 20,3 stepena. Slično kao i normalna G-Klasa, može se popeti na uspon i do 100 posto. Ne, to ne znači da može da se penje vertikalno. To je zapravo ugao terena od 45 stepeni.

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Terenske sposobnosti variraju od prenosa zahvaljujući dvostepenom reduktoru prenosa sa funkcijom puzanja. Funkcija pod nazivom „G-Turn“ je marketinški žargon za sposobnost i “tenkovskog” okreta u mestu. U tom slučaju. Aktivne su virtuelne blokade diferencijala koje su omogućene vektorisanjem obrtnog momenta, a ugrađeni su prilagodljivi i podesivi amortizeri. Tu je i „G-Steering“ funkcija za značajno smanjenje prečnika kruga okretanja i izvlačenje iz nezgodne situacije.

G580 sa EV tehnologijom dobija prednje nezavisno oslanjanje i krutu zadnju osovinu zajedno sa zaštitom podvozja od ugljeničnih kompozita i drugih čvrstih materijala da zaštiti masivnu i skupu bateriju od 116 kWh upakovanu u šasiju.

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Domet je prema prilično nerealnom WLTP 470 kilometara, ali znamo da se baterija može puniti do 200 kilovata. Sa takvim DC punjačem, biće potrebno oko 32 minuta da se sa 10% dopuni do 80 %. Svakako, mnoge zanima i masa ovog offroad krstaša. Odgovor je 3.084 kilograma, što znači da maksimalno natovaren stiže na samu granicu da je za vožnju potrebna dozvola C katergorije.
Unutrašnjost, kao i karoserija, takođe u velikoj meri koristi elemente od obične G-Klase,do te mere da su razlike teško uočljive. Uobičajeni ekrani od 12,3 inča su tu, kao i ručka za hvatanje na suvozačevoj strani instrument table. Mercedes nudi istu funkciju „providne haube“ koju smo nedavno videli na G na gas, koju je omogućila kamera od 360 stepeni. Omogućava vozačima da vide „kroz” haubu – kao na drugim novijim modelima kao što su EQE i EQS.

Mercedes G EQ predstavljen u Srbiji

Prezentacijom na obroncima Kosmaja i zvanično je počela prodaja Mercedes-Benz G 580 EQ u Srbiji, koji cenom startuje od 155.220 evra. Pored G 580 EQ, u ponudi su i restilizovani modeli, koji su u redovnom procesu osvežavanja modela dobili i nešto više snage. Ponudu čine četiri verzije, G 450d sa 367 KS , po ceni od 130.680, G500 sa 3.0 rednim šestocilindraskim benzincem od 449 KS, po ceni koja kreće od 140.700 i najsnažnija Mercedes-AMG G63 verzija sa 4.0 V8 biturbo benzincem od 585 KS, koja cenom kreće od 207.600 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

XF Sportbrake – BMW eliminator

Jaguar je predstavio novi XF Sportbrake, karavan koji je značajno uperio prst u BMW ...

Toyota unapređuje svoje PHEV modele

Toyota unapređuje svoje PHEV modele tako što će imati značajno veću autonomiju u električnom ...

Audi A6 Avant E-Tron Concept zvanično prikazan

Audi A6 Avant E-Tron Concept zvanično je prikazan i otkrio je dosta toga mada ...

Spajanje Honde i Nissana očajnički potez

Spajanje Honde i Nissana očajnički je potez koji forsira država, kaže Carlos Ghosn, bivši ...

Uz sreću i pomoć drugih, Hamiltonu pobeda u Barseloni

Ako smo uz prošlu trku Formule 1 mogli da dremnemo i ništa ne propustimo, ...

Kalifornija bi mogla da dobije svoj “Autobahn”?

Kalifornija razmatra izgradnju novih saobraćajnih traka na putevima „Interstate 5“ i „State Route 99“ ...