fbpx

Propala prodaja Porschea Type 64 zbog greške na aukciji

Predviđalo se da će biti za knjigu rekorda, ali će kraj aukcije Porschea Type 64 iz 1939. na RM Sotherby Monterey Car Week događaju biti upamćen iz drugog razloga

Foto: RM Sotherby

Predviđalo se da će biti za knjigu rekorda, ali će kraj aukcije Porschea Type 64 iz 1939. na RM Sotherby Monterey Car Week događaju biti upamćen iz drugog razloga. Procenjeno je da će se Porsche Type 64 iz 1939. godine prodati za oko 20 miliona dolara, ali ubrzo nakon početka licitacije, aukcija je prekinuta zbog zabune oko izgovorene cene od strane licitatora, Maarten ten Holdera, i cene pokazane na digitalnom ekranu.

Foto: RM Sotherby

Kada je ten Holder, Holandski državljanin, započeo licitaciju sa 13 miliona dolara, ekran je pokazivao 30 miliona. Nakon toga je izgovorio 14 miliona dolara, ali je ekran pokazivao 40 miliona dolara. Dok je stigao do 17 miliona dolara, ten Holder se zaustavio i rekao da je prikazanih 70 miliona dolara netačno. Brojka na ekranu je spuštena na 17 miliona dolara ali je publici bilo dosta, i mnogi su odšetali od aukcije.

Foto: RM Sotherby

“Dok se licitacija otvorila na Porscheu Type 64, inkramenti su bili pogrešno prikazani na ekranu, što je izazvalo zabunu i prostoriji,” RM Sotherby je zvanično izjavio. “Ovo je rezultat potpuno nepažljive i nenamerne greške.”

Foto: RM Sotherby

Glasnogovornica za aukcijsku kuću izjavila je za Bloomberg da uprkos interesu od strane broja kolekcionara, do konačne cene se nije moglo doći te večeri te da automobil nije prodat. Iako je napravljen pre nego što je Porsche nastao kao brend, smatra se da je Type 64 prvi Porsche ikada. Svi Porscheovi zaštitni elementi su prisutni.

Foto: RM Sotherby

Bokser motor od 1.0 litre sa 32 KS je pozadi, vertikalno postavljeni okrugli farovi, kao i aerodinamični oblik karoserije. Iako slabašan, izrađen je od durala koji se koristio u konstrukcijama aviona tog vremena, pa je uz odličnu aerodinamiku imao ipresivnu maksimalnu brzinu od 140 km/h. Međutim, Ferry Porsche nije stavio svoje porodično ime na prednji deo automobila sve dok nije započeo proizvodnju 356, Porscheovog zvanično prvog modela.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Bolje Ronaldo nego plate – hleba i igara bolje nego standarda u Fiatu

Najavljeni štrajk u fabrici Fiat neslavno je propao. Izgleda da je Italijanima fudbal važniji ...

Šefa Koenigsegga uplašile performanse Tesla Roadstera

Christian von Koenigsegg je priznao da su ga zaprepastile performanse Tesle Roadster koji se ...

Fiat Topolino – električna urbana mobilnost

Fiat Topolino, veselom i modernom električnom automobilu namenjenom svima, porodicama, pa čak i najmlađima ...

Volvo EX90 (konačno) zvanično predstavljen

Volvo EX90 konačno je zvanično predstavljen kao luksuzni, električni SUV, perjanica švedske marke Volvo ...

VW odlučuje o sudbini Bugattija i Lamborghinja

Volkswagen Grupa do kraja godine donosi krupne odluke o svojim markama Bugatti, Lamborghini i ...

Aston Martin planira da udvostruči proizvodnju do 2025.

Britanski proizvođač luksuznih automobila, Aston Martin, planira da udvostruči svoje trenutne brojke proizvodnje do ...