Luca de Meo i Renaultov brand tim podelili su svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije i najnovijih tehnologija i usluga
Luca de Meo i Renaultov brand tim podelili su juče svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije, najnovijih tehnologija i usluga, predane održivijem i odgovornijem poslovanju.
Kao marka koja u središte stavlja svoje kupce, Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji evropske automobilske industrije.
Renault se kroz pojam „nouvelle vague” pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju, usluge i čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu upotrebu kao i održivija rešenja mobilnosti. Ovakvi ciljevi su u skladu sa duhom marke koja od 20. veka ide ukorak sa vremenom i razvija inovativna i savremena vozila. Renault u 2021. godini više nego ikada nastoji oda dgovori na zahteve tržišta i stvori rešenja ugljenično neutralna, sigurna i fleksibilna rešenja mobilnosti koja ispunjavaju potrebe savremenih kupaca.
U okviru prvog dogadjaja Renault Talk#1, Luca de Meo je predstavio novi smer marke na kojem počiva strateški plan Renaulution.
· Kao predvodnik energetske tranzicije u automobilskoj industriji, Renault namerava da postane najzelenija marka u Evropi do 2030., pri čemu će 9 od 10 prodatih automobila biti elektrifikovani modeli
· Marka Renault je predvodnik i u području tehnologije i usluga, što prvenstveno dokazuje projektom „Software Republique” kojim oblikuje budućnost gradske mobilnosti. Više od 2000 inženjera iz pet vodećih kompanija u industriji će udružiti svoja znanja u području kibernetičke sigurnosti, veštačke inteligencije, obrade podataka, softvera i mikroelektronike kako bi stvorili rešenja mobilnosti po meri gradova i lokalnih zajednica.
· Renault Re-Factory – prva evropska fabrika posvećena cirkularnoj ekonomiji – označava zaokret marke prema održivijem i odgovornijem poslovnom modelu sa ukupno 120.000 recikliranih ili prenamenjenih vozila (uključujući i električna vozila) godišnje. Gotovo 80 % strateški recikliranog materijala će biti ponovo upotrebljeno u novim baterijama. Kada je reč o postotku upotrebe recikliranih materijala u novim vozilima, Renault i tu namerava da zauzme prvo mesto do 2030.
· Marka svojim „automobilima za život” osvaja više segmente. Sedam (7) elektrifikovanih modela C i D segmenta biće predstavljeno do 2025. Mégane Conquest označava početak prodajne ofanzive. Nova generacija Méganea E-TECH Electric, automobila koji najavljuje budućnost povezanih i potpuno električnih vozila, takođe će biti predstavljena u bliskoj budućnosti. I na kraju, hibridna tehnologija E-TECH će doživeti dodatna poboljšanja u budućim modelima iz segmenata C i D, prvenstveno u pogledu efikasnosti i zabavnih voznih osobina.
Gilles Vidal, direktor Renaultog Odeljenja za dizajn, je predstavio sliku logotipa koji će se naći na zadnjem kraju novog Méganea E-TECH Electric, dostupnog od 2022.
Gilles Vidal je takođe predstavio i dve slike njegove obnovljene i poboljšane unutrašnjosti:
– najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani
– više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost osvežene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.
Sa više od 10 godina stručnosti i gotovo 400.000 prodatih vozila, Renault drži vodeću poziciju na evropskom tržištu električnih vozila. Oslanjajući se na stručnost u području električnih vozila, Renault je proširio ponudu svojih najprodavanijih modela hibridnim i punjivim hibridnim verzijama.
Zahvaljujući iskustvu u Formuli 1 marka je razvila više od 150 patenata koji hibridnu tehnologiju E-TECH čine podjednako jedinstvenom i prilagodljivom. Bilo da je reč o hibridu ili punjivom hibridu, ova tehnologija garantuje najveću energetsku efikasnost, najzabavnije vozne osobine, najniže emisije CO2 i najmanju potrošnju goriva.
Kako bismo električnu mobilnost približili svima, ovaj revolucionarni komad tehnologije smo prošle godine predstavili u svoja tri najvažnija modela:
– Cliju E-TECH Hibrid
– Capturu E-TECH Plug-in Hibrid (trenutno nije dostupan u Srbiji)
– Meganeu Grandtour E-TECH Plug-in Hibrid (trenutno nije dostupan u Srbiji).
Uz nedavno predstavljeni Mégane Conquest, Captur E-TECH Hibrid i Mégane E-TECH Plug-in hibrid, Renault sada ukupno ima šest hibridnih i punjivih hibridnih vozila E-TECH.
Gilles Le Borgne, izvršni potpredsednik Odeljenja za inženjering Grupe Renault, je potvrdio da se marka priprema za budućnost tako što širi ponudu hibridne E-TECH tehnologije i na buduće generacije vozila.
U višim segmentima, a posebno segmentu C-SUV, biće predstavljen novi 1,2-litarski trocilindarski motor kombinovan sa električnim motorom, snage 200 KS za hibridnu verziju (2022.) i 280 KS za punjivu hibridnu verziju sa pogonom na sve točkove (2024.)
Jedinstven i u punom smislu hibridan dizajn Mégana Conquest ruši konvencije tržišta, omogućujući ovom modelu proboj na međunarodno tržište vozila C-segmenta. Reč je o prvom SUV-coupéu nekog proizvođača serijskih vozila koji spaja užitak u vožnji, udobnost i prostranost.
Snažni karakter i upečatljiv izgled kao i potpuno hibridni motor ga čine zaista jedinstvenim u segmentu:
Ø sa jedne strane motori TCe 140 i TCe 160 sa 12 V mikrohibridima koji su sinonim štedljivosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji,
Ø sa druge strane hibridni motor E-TECH snage 145 KS koji omogućava do 80 % gradske vožnje na sasvim električni pogon i na taj način smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na termičke motore u istom ciklusu vožnje.
Nakon oduševljenja koje je izazvao i 6000 narudžbina evropskih kupaca u maju, potpuno novi Renault Mégane Conquest E-TECH Hibrid stiže na naše tržište već u junu.
Legendarni Kangoo ne prestaje da oduševljava još od kada je predstavljen 1997., pa tako ni sada. Novi Kangoo spaja eleganciju, prostranost i tehnologiju. Osim izdržljivog, ali uglađenog dizajna nudi najveću prostranost u klasi uz tri prava sedišta pozadi i više od 49 litara prostora za skladištenje. Izdašan prtljažnik može da se pohvali kapacitetom od 775 l , odnosno do 3500 l sa spuštenim sedištima. U vozilo je serijski ugrađeno 14 novih sistema za pomoć u vožnji.
Novi Kangoo će biti dostupan u verziji sa 5 ili 7 sedišta, a od 2022. će biti u ponudi i potpuna električna verzija E-TECH.
Show Comments