fbpx

Otkriven je McLaren 750S sa 740 KS, naslednik dosadašnjeg 720S, koji u osnovi i nije potpuno novi model

Otkriven je McLaren 750S sa 740 KS, naslednik dosadašnjeg 720S, koji u osnovi i nije potpuno novi model. Preciznije, prema onome što je saopštio McLaren, 750S ima oko 30% novih ili izmenjenih delova u odnosu na dosadašnji model, a kao i do sada, kupcima će biti ponuđen u kupe i hard top kabriolet karoserijskim varijantama.
Izgledom se McLaren 750S nije previše promenio, a nije ni pogonom. U svojoj karoseriji skriva 4.0 V8 sa dva turbo kompresora, sal sa 740 KS i 800 Nm, 750S sada ima više snage od McLarena P1. Pogon je na zadnjim točkovima preko unapređenog sedmostepenog sekvencijalnog menjača, koji je dobio skraćen finalni prenos za bolja ubrzanja. Kada se već pominju ubrzanja, McLaren 750 ima čime da se pohvali. Do 100 km/h ubrzava za 2.7 sekundi, a do 200 km/h stiže za 7.2 sekunde.
Za unapređenu voznu dinamiku McLaren 750S je dobio 6 mm proširen trag točkova i izmenjenu geometriju oslanjanja. Do kupaca će McLaren 750S stići sa novom generacijom Proactive Chassis Control III sistema, 3% mekšim prednjim oprugama, ali i 4% tvrđm zadnjim oprugama. I sistem podizanja vozila je nov, pa mi je potrebno samo 4 sekunde, dok je 720 klirens od tla povećavao ua 10 sekundi.
Iako se izgledom mnogo ne razlikuje od prethodnka, McLaren 750S ima brojne funkcionalne izmene na karoseriji. Prednji odbojnik je nov, sa potpuno novim uvodnicima vazduha za hlađenje motora, produžen je prednji spliter vazduha, a zadnje aktivno krilo ima 20% veću površinu.
U kabini McLarena 750S je potpuno nova digitalna instrument tabla. Novi McLaren Control Launcher omogućava vozaču da postavi željenu konfiguraciju vozila po pitanju aerodinamke, ogibljenja, mapiranja motora i menjača pritiskom na smo jedno dugme.
McLaren je poradio i na masi vozila, pa su karbonska sedišta lakša za 19 kilograma. Takođe, ugrađeni su i nove naplatci sa 10 paoka, najlakši ikada na serijskom modelu, izrađeni od kovanog aluminijuma, koji su uštedeli dodatnih 15 kilograma. Sve skupa, iako je snažniji, McLaren 750S je lakši od prethodnika za 33 kilograma, i ima masu od 1.389 kilograma.
Kupci će za novi McLaren 750S imati dosta opcija. Opcione kočnice za stazu imaće veće karbon keramičke diskove, monoblok čeljusti, drugačiji servopojačivač i pumpu, kao i sistem hlađenja čeljusti inspirisan Formulom 1. Među opcijama će biti i super lagana sedišta koje imaju masu od samo 4 kilograma, Pirelli P Zero Corsa ili Trofeo R pneumatici, kao i unapređeni Bowers & Wilkins audio sistem. Cena za McLaren 750S je oko 10% viša od dosadašnjeg modela, ide od 283.000 evra pa naviše, dok je otvorena spider verzija skuplja oko 15.000 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Italijanski startup razvija potpuno autonomni pokretni bar?!

Italijanski startup „Makr Shakr“, koji već proizvodi i prodaje liniju robotizovanih barmena, predstavio je ...

Istraživanje otkriva omiljene polovne automobile u Srbiji

Istraživanje otkriva omiljene polovne automobile u Srbiji u prvoj polovini 2024 – Volkswagen, Opel ...

Lamborghini ostaje ekskluzivan brend uprkos povećanoj prodaji

Lamborghini je u prvih šest meseci ove godine ukupno prodao 4.553 automobila, što je ...

Formula 1 – Verstappenu kvalifikacije u Kataru

Formula 1 – Verstappenu kvalifikacije u Kataru, a veliki podbačaj za Carlosa Sainza i ...

Jako, jače, najjače, BMW M550d xDrive

BMW je upravo predstavio najsnažniju Seriju 5 sa dizel pogonom. M550d xDrive kombinuje M ...

Spreman je novi Fiat 500 L

Fijat-Krajsler automobili Srbija će 25. maja u Kragujevcu organizovati svečanost povodom početka proizvodnje novog ...