fbpx

Za Xiaomi SU7 već preko 88.000 porudžbina

Za Xiaomi SU7 već preko 88.000 porudžbina, a čekanje za isporuku električnog sportiste skoro šest meseci

Xiaomi SU7

Za Xiaomi SU7 već preko 88.000 porudžbina, a čekanje za isporuku električnog sportiste skoro šest meseci. Ovi podaci još više iznenađuju ako se zna da je SU7 prvenac na četiri točka primarno proizvođača elektronskih uređaja široke potrošnje, kineskog giganta Xiaomi. Pored toga, preko 88.000 porudžbina stiglo za samo nekoliko dana, obzirom da su liste porudžbina otvorene prošlog četvrtka, 28. marta. Tačna brojka na aplikaciji Xiaomija kaže da su SU7 poručila već 88.898 lica, ali obzirom na dinamiku, verovatno da je u ovom trenu brojka i znatno veća.

Xiaomi SU7

Cena za osnovni model Xiaomi SU7, koji je evidentno imao uzor u modelima Porsche Panamera i Taycan, je 215.900 juana, odnosno samo 29.870 dolara, a na isporuku će se morati čekati između 18 i 21 nedelje. Za verziju Xiaomi SU7 Pro čeka se slično, dok se za najskuplju verziju koja košta 41.500 dolara čeka između 27 i 30 nedelja.

Xiaomi SU7

Iako ovakav start među proizvođačima automobila izneađuje obzirom na osnovni biznis Xiaomija, zapravo i ne treba da bude veliko iznenađenje. Kao i Tesla, Xiaomi je tehnološka kompanija, koja ne damo da ima dovoljno fifnsija da izdrži više nego težak i skup početka ulaska na tržište automobila, nego ima i podršku od države Kine. Sa druge strane, Xiaomi ulazi na tržište automobila u jeku najvećeg rata između evropskih i kineskih proizvođača, sa neizvesnim ishodom, koji može doneti velike carine na kineska vozila, obzirom da na snažne optužbe da se cene dampiraju subvencijama države Kine.

Xiaomi SU7

Xiaomi SU7 samo je početak, i to u poprilično zahtevan segment sportskih kupe limuzina sa električnim pogonom, a i ovo vozilo su već ugrađena tehnološka rešenja o kojima drugi tek pričaju. Pored toga, Xiaomi već najavljuje i nova rešenja i električne pogonske agregate, koji će svoje mesto naći u narednim modelima. Slično važi i za tehnologije bezbednosnih sistema i autonomne vožnje. Kada se sve uzme u obzir, ne treba se previše iznanditi ako Xiaomi u rekordno kratkom roku postane automobilska marka koja se traži.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Zanimljiv startni poredak pred sutrašnju trku u Kanadi

Stani-kreni staza u Montrealu sutra bi mogla doneti zanimljivu trku uz zanimljiv startni poredak ...

Renault priprema potpuno novi bolid

Bliže se prvi zvanični F1 testovi, a vesti je sve manje. Ambicije ne nedostaju, ...

Leclercu i Ferrariju pol pozicija u Spa

Da li će Ferrari konačno osetiti ukus pobede ove godine. Sa oba bolida u ...

Honda pokazuje kako voziti sa manuelnim menjačem

Honda je objavila novi edukativni video u kome objašnjava kako voziti automobil sa manuelnim ...

Da li vredi investirati u klasične automobile?

Da li vredi investirati u klasične automobile? Da, ako znate na šta da obratite ...

Lotus je u potrazi za Colin Chapmanovim prvim automobilom

Lotus traži pomoć svih entuzijasta, kolekcionara, i lovaca na automobile koji su spremni da ...