fbpx

Audi sve manje krije Q8

Audi sve manje krije svoj Q8 koji će premijeru imati tokom ove godine, i sve je očiglednije da je pre godina dana pokazana manje više serijska verzija

Foto: Autoexpress

Audi sve manje krije svoj Q8 koji će premijeru imati tokom ove godine. Uz najnovije fotografije koje su snimljene u Španiji na nekom od drumskih testiranja budućeg Q8 sve je očiglednije da je pre godina dana, na salonu u Detroitu, pokazana manje više serijska verzija. Čini se da se sada već radi o karoseriji koja je serijska, a ne “mazgi” koje se koriste tokom testiranja, a da bi se sakrio izgled budućeg modela. Upravo zbog toga, mogu se već praviti i određena poređenja, pa je vidljivo da Q8 koristi prednji gril Q7, bok liči na Bentley bentagu, dok stražnji deo ima sličnosti sa Lamborghini Urusom.
Obzirom da je proizvodnja Q8 planirana u pogonu u Bratislavi u Slovačkoj, gde se proizvodi i Q7, ne čudi ni podatak da se radi i o identičnom međuosovinskom razmaku od tri metra, pa i dužini karoserije od pet metara, ali će najveća razlika biti u manjem klirensu od tla (procena je oko 40 mm) pa samim tim i manjoj visini karoserije.

Foto: Autoexpress

Zakošen krov i peta vrata na konceptu su Q8 pretvorila u četvorosed, mada se u serijskoj verziji ipak očekuje standardna stražnja klupa za tri osobe. Pogon koncepta je e-Tron hibridni plug in, što znači kombinaciju 3.0 TFSI V6 i elektromotora, kao i 17.9 kWh litijum jonskog paketa baterija. Ceo paket donosi 450KS i 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Audi uz ovu pogonsku grupu obećava ubrzanje do 100 km/h za 5.4 sekunde i 250 km/h maksimalne brzine, kao i vožnju do 50 kilometara samo na električni pogon.
Od novina u enterijeru, Audi je najavio novu generaciju virtulenog digitalnog kokpita, sa dominantnim 12.3” ekranom unapređene rezolucije i sa više funkcija, koji će potpuno zameniti dosadašnje prekidače.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Renault prodaje svoju diviziju za SUS motore

Renault istražuje mogućnost odvajanja proizvodnje vozila sa elektro pogonom i sa motorima sa unutrašnjim ...

Porsche nije uzalud razvijao motor za Formulu 1?

Iako je plan da se Porsche od 2021. uključi u Formulu 1 propao, izgleda ...

Veliki su gubici pri punjenju EV kod kuće

Gubici pri punjenju električnih automobila na kućnoj utičnici mogu biti dosta veliki a ADAC ...

Konačno pobeda za Raikkonena i Ferrari

Da je Raikkonen bio raspoložen cele sezone kao ovog vikenda, možda bi šampionat izgledao ...

Test: Hyundai Venue 1.6 MPI GLS Impression

Test Hyundai Venue bi se mogao podeliti na dva dela – prvi i drugi ...

Škoda među supersportistima!?

Prvobitno zamišljen kao sportski koncept i prototip za model ŠKODA 110 SUPER SPORT, automobil ...