Audi sve manje krije svoj Q8 koji će premijeru imati tokom ove godine, i sve je očiglednije da je pre godina dana pokazana manje više serijska verzija

Audi sve manje krije svoj Q8 koji će premijeru imati tokom ove godine. Uz najnovije fotografije koje su snimljene u Španiji na nekom od drumskih testiranja budućeg Q8 sve je očiglednije da je pre godina dana, na salonu u Detroitu, pokazana manje više serijska verzija. Čini se da se sada već radi o karoseriji koja je serijska, a ne “mazgi” koje se koriste tokom testiranja, a da bi se sakrio izgled budućeg modela. Upravo zbog toga, mogu se već praviti i određena poređenja, pa je vidljivo da Q8 koristi prednji gril Q7, bok liči na Bentley bentagu, dok stražnji deo ima sličnosti sa Lamborghini Urusom.
Obzirom da je proizvodnja Q8 planirana u pogonu u Bratislavi u Slovačkoj, gde se proizvodi i Q7, ne čudi ni podatak da se radi i o identičnom međuosovinskom razmaku od tri metra, pa i dužini karoserije od pet metara, ali će najveća razlika biti u manjem klirensu od tla (procena je oko 40 mm) pa samim tim i manjoj visini karoserije.

Zakošen krov i peta vrata na konceptu su Q8 pretvorila u četvorosed, mada se u serijskoj verziji ipak očekuje standardna stražnja klupa za tri osobe. Pogon koncepta je e-Tron hibridni plug in, što znači kombinaciju 3.0 TFSI V6 i elektromotora, kao i 17.9 kWh litijum jonskog paketa baterija. Ceo paket donosi 450KS i 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Audi uz ovu pogonsku grupu obećava ubrzanje do 100 km/h za 5.4 sekunde i 250 km/h maksimalne brzine, kao i vožnju do 50 kilometara samo na električni pogon.
Od novina u enterijeru, Audi je najavio novu generaciju virtulenog digitalnog kokpita, sa dominantnim 12.3” ekranom unapređene rezolucije i sa više funkcija, koji će potpuno zameniti dosadašnje prekidače.
Show Comments