fbpx

Alonso vozi 24 časa Le Mansa u Toyoti

Iako je Alonsov prvi nastup na trci izdržljivosti neslavno završio, zvanično je potvrđeno da će Španac voziti Toyotu na 24 časa Le Mansa

Foto: Toyota

Prvi nastup na trci izdržljivosti dvostrukog šampiona sveta Formule 1 Fernanda Alonsa neslavno se završio. Šta više, obzirom da su mu pri 300 km/h otkazale kočnice na trci 24 časa Daytone, dobo je da je prošao bez sudara ili težih posledica. Ovako, poražavajuć je samo rezultat, 20. mesto sa 50 krugova zaostatka, nakon zamena glavnog kočionog cilindra i još nekoliko zaustavljanja u boksu zbog kočnica i drugih problema.
Ipak, Španac se nije obeshrabrio što se tiče nastupa u WEC (Svetskom šampionatu izdržljivosti), pa je zvanično potvrđeno da će voziti za fabrički tim Toyota na svim WEC trkama koje se terminom održavanja ne sudaraju sa Formulom 1. Tačnije, uz bivše vozače Formule 1 Sébastiena Buemia i Kazuki Nakajimu voziće četiri trke izdržljivosti u Toyoti #8, uključujući i 24 časa Le Mansa.
Španski vozač, za kojeg mnogi veruju da je među najboljima, ako ne i najbolji u F1, ne odustaje od svog cilja da osvoji vozački Grand slam, pobede u Monaku, Indy 500 i 24 Časa Le Mansa. To iz vozačkog ugla zvuči veliko i prestižno, ali ako se malo dublje sagleda, može se videti i gubljenje F1 iz fokusa Alonsa. Sa svojih 37 godina, više nije u „cvetu“ mladosti, a obzirom da njegov tim McLaren nema fabričku podršku, teško da može i pomišljati o trci za svoju treću F1 titulu. Zbog toga, Alonso očigledno polako gleda gde se može nastaviti post F1 karijera. Prošle godine je zamalo u prvom nastupu došao do pobede na Indy 500, ali njegova Honda izdahnula par krugova pre kraja, kao i mnogo puta u trogodišnjoj F1 agoniji. Le Mans, nakon povlačenja Audija i Porschea, deluje konačno osvojiv uz Toyotu. Međutim, broj neuspelih pokušaja i status večitih drugih Toyotu već dovodi do očajanja, a Alonso se upravo priključio ovom velikom, ali „taličnom“ japanskom timu.
A za pomenu, na radost brojnih navijača Alonsa, bilo bi dobro da se prekine niz, po njega, finansijski dobrih ali sportski loših odluka koje je donosio u svojoj karijeri. Ono što je sigurno, čeka ga veoma gust trkački kalendar, sa 21 F1 trkom i 4 WEC trke.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes-AMG planira plug-in hibridnu verziju svakog modela

Svaki Mercedes-AMG model će dobiti plug-in hibridnu verziju uskoro, što označava veliku promenu u ...

Renault Captur je detaljno osvežen

Renault Captur je detaljno osvežen na plovini svog životnog veka, dobio je novi imidž, ...

Ako poželite da driftujete…

Driftovanje je lepo i atraktivno, ali samo kada je bezbedno i kada se radi ...

Test Toyota C-HR Hybrid

Test Toyota C-HR Hybrid – druge generacije modela koji je nastao kao eksperiment, a ...

Ford ima robota koji testira sedišta na oznojane zadnjice

Koliko god čudno zvučalo, Ford ima robota koji testira otpornost automobilskih sedišta na oznojane ...

Tesla sprema napredni sistem brisača vetrobrana?

Tesla je podneo zahtev za patentiranje elektromagnetsko pomičnog brisača vetrobranskog stakla Tesla je podneo ...