Sve je lakše kada finansije idu kako treba. Povećana potražnja za supersportskim automobilima, otvorila je prostor za, skoro pa, najezdu novih modela.
Nakon uspešnog starta novog DB11, CEO Aston Martina Andy Palmer, koji je doveo do vaskrsnuća čuvene marke, otkrio je planove fabrike u narednih sedam godina. Nedavno otkriveni finansijski plan otvorio je vrata za ulaganje u nove modele, uključujući i direktnog konkurenta za Ferrari 488.
Sedmogodišnji plan engleske marke zaista deluje impresivno, pa za ovu godinu planirana premijera novog V8 Vantage deluje kao sitna zabava. Već 2018. Stižu DB11 Volante, i novi Vanquish, a 2019. hiper automobil Valkyrie i prvi terenac DBX.
Za 2020 najavljen je, za sada bez definisanog imena, super automobil, konkurent Ferrariju 488, sa motorom u sredini, a u 2021. stiže nova Lagonda 1, 2022. Lagonda 2, a ciklus će se zaokružiti 2022. modelom DB12, naslednikom upravo predstavljenog DB11.
Ambiciozno, ali kada ima tržišta i opravdano. Palmer je dodao i da ovako dinamičan tempo stvaranja noviteta pratiti i deljenje tehnologija i modularene konstrukcije, kako razvoj i ispitivanja ne bi svaki put kretali od nule. Šef Aston Martina uspostavio je transfere tehnologije unutar kuće do te mere da će se izvesna rešenja sa planiranog super automobila moći primenti i na DB12.
Show Comments