fbpx

Hyundai Motor predstavio novu generaciju Kone

Hyundai Motor Company je danas održao digitalnu svetsku premijeru potpuno nove generacije modela Kona

Predvodnik KONA linije je potpuno električna varijanta (EV) koja nudi napredne sigurnosne i praktične funkcije i najveći domet u klasi.
Druga generacija KONE nudi jedan od najsveobuhvatnijih paketa proizvoda u B-SUV segmentu i najširi asortiman pogonskih sklopova. Kupci mogu da biraju između EV vozila (standardnog ili dugog dometa), električnog hibrida (HEV) i varijanti motora sa unutrašnjim sagorevanjem (ICE), kao i između sportskih N Line verzija svih modela.
Svojim robusnim i dinamičnim dizajnom, kao i većim dimenzijama, nova KONA zadržava svoj kultni karakter i podržava aktivni stil života svojih kupaca svih uzrasta i generacija svojim najnovijim tehnologijama i praktičnim funkcijama koje pružaju bezbedno, povezano i udobno iskustvo. U unapređenja spadaju dvostruki panoramski ekrani od 12.3 inča, Digital Key 2 Touch, Over-the-Air (OTA) i Connected Car Navigation Cockpit (ccNC).
KONA Electric pruža potpuni električni domet (AER) vodeći u B-SUV segmentu (WLTP-procena 490 km). Ona takođe ima elemente dizajna specifične za EV vozila, uključujujući prednji prtljažnik, aktivna vazdušna krilca, unutrašnje i spoljašnje otvore za Vehicle-to-Load (V2L), Head-up Display (HUD), i-PEDAL režim vožnje, Sistem pametne regeneracije, elektronski-Active Sound dizajn (e-ASD) i Eco paket.
Nova KONA ima SmartSense napredne sisteme pomoći vozaču (ADAS) i sigurnosne sisteme, uključujući i autonomnu vožnju 2. nivo, pomoć u izbegavanju frontalnog sudara (FCA), monitor za nadgledanje mrtvog ugla (BVM), pomoć u daljinskom pametnom parkiranju (RSPA) i driver status monitor (DSM).
U poređenju sa prethodnom generacijom KONE, novi model ima jedinstvene proporcije većih dimenzija. U EV varijanti njena dužina sada je 4,355 mm, duža je za 175 mm od prethodne generacije iz 2017. i ima međuosovinski razmak od 2,660 mm, koji je sada duži za 60 mm. Njena širina je 1,825 mm, što je za 25 mm šire i visina je 1,575 mm, viša je za 20 mm.
Sa koeficijentom otpora od 0.27, nova KONA se ističe aerodinamičnim performansama, a da to nije ostavilo nikakve posledice na dizajn. Između aerodinamičnog nosa i prtljažnika, izvajani luk točka i parametarske površine daju karakter čistom volumenu. Dinamične hromirane linije spajaju pojasnu liniju i zadnji spojler sa integrisanim visoko-montiranim stop svetlima (HMSL). Na EV varijanti Pixelated Seamless Horizon svetla i Pixel grafika odaju impresiju jedinstvenog procvata. Žive boje eksterijera dodatno naglašavaju kultni dizajn, a crpe inspiraciju u različitim životnim navikama širokog spektra kupaca ovog modela.
Hyundai Motor je mogao da dizajnira veći unutrašnji “životni prostor” za različite životne stilove na osnovu većih dimenzija modela i univerzalne arhitekture izvedene iz EV-a. Centralna figura prednjeg reda je vozač. U prednjem redu je plutajući horizontalni C-Pad sa integrisanim dvostrukim panoramskim ekranima od 12.3 inča, koji samo potvrđuju visokotehnološki karakter KONE.
U novom rasporedu shift-by-wire stepen prenosa brzine je premešten iz centralne konzole u prostor iza volana, što pruža više mesta za odlaganje u otvorenom delu konzole. Raspored takođe naglašava KONIN veći i širi enterijer koji pruža svestran i udoban prostor za vozača i putnike.  Ovaj utisak je dodatno pojačan premeštanjem svih vozačevih komandi oko volana, što je omogućilo da se u otvorenu konzolu za odlaganje smeste rotacioni držači za čaše. OTA ažuriranja podržavaju ambijentalno osvetljenje, kako u održavanju, tako i u novim funkcijama.
Opciona relaksaciona udobna sedišta u prvom redu su optimizovana za ‘bestežinsku’ raspodelu pritiska tela radi smanjenja umora nakon vožnje. Klupa bez krivina u drugom redu je maksimalno udobna za sedenje i lako se održava, a dvostepena reza omogućava preklapanje zadnjeg sedišta.
Potpuno preklopivo sedište u drugom redu i zadnji deo obezbeđuju do 466 litara [2] (na osnovu  VDA standarda) prtljažnog prostora sa poboljšanim pogodnostima prilikom utovara kako bi se zadovoljile najzahtevnije potrebe kupaca. Utovor bilo kakvog prtljaga i torbi za kupovinu je lakši nego ikad uz pogodan i prilagodljiv Pametan električni prtljažnik, koji poboljšava pristup prtljažnom prostoru.
Asortiman specifičnih EV funkcija za napunjeno iskustvo u vožnji
Pored Pixelated Seamless Horizon svetala i Pixel grafike, KONA Electric nudi još više funkcija za poboljšano korisničko iskustvo. Prekondicioniranje baterije obezbeđuje sigurno punjenje i sjajne performanse dometa zimi. Sistem za sprečavanje zamrzavanja vrata za punjenje omogućava korisnicima otvaranje vrata za punjenje i na minus 30 stepeni Celzijusa. Novo svetlo vrata porta za punjenje omogućava bolju vidljivost noću.
HUD prikazuje najrelevantnije informacije za vozača kao projekciju od 12 inča na vetrobranskom staklu. Ovo omogućava vozačima brzu obradu informacija dok je njihova pažnja usmerena na put ispred. e-ASD stvara virtuelni zvuk koji čini EV vozila još privlačnijim.  U kabinu je dodat optimalni zvuk, uzimajući u obzir varijable kao što brzina vožnje, obrtni momenat, stanje elektromotora i ubrzanje. Vozač može da kontroliše jačinu zvuka i da prilagodi zvuk u kabini.
Sa dvosmernim punjenjem u vozilu Vehicle-to-Load (V2L) funkcija može da napaja bilo koji uređaj i da puni električnu opremu na spoljašnjim ili unutrašnjim utičnicama. U kabini, uređaji se mogu uključiti na standardnu utičnicu na zadnjoj centralnoj konzoli kada je EV uključen. Sa spoljne strane uređaji i kućni aparati se mogu uključiti pomoću V2L adaptera, kako bi koristili struju iz baterije dok je auto parkiran.
Novi i-PEDAL omogućava režim vožnje koji omogućava vozačima da ubrzaju, uspore i zaustave vozilo samo pomoću papučice gasa. Sistem pametne regeneracije automatski prilagođava količinu regenerativnog kočenja na osnovu informacija protoka saobraćaja ispred vozila.
Povezanost sa Over-the-Air ažuriranjima i mnoštvo tehnologije
Nova KONA podiže povezivanje na viši nivo kontinuiranim ažuriranjima softvera Over-the-Air (OTA), dozvoljavajući vlasnicima automobila da uštede na troškovima i da njihovi automobili budu održavani sa najnovijim softverom, što pruža unapređeno iskustvo.
Radi vaše udobnosti KONA se može zaključati, otključati i pokrenuti preko Digital Key 2 Touch, pomoću komunikacije bliskog polja (NFC) na pametnim telefonima ili pametnim satovima, što osigurava visok nivo bezbednosti. Dvostruki panoramski ekrani od 12.3 inča u kabini su integrisani u sistem Audio-video navigacije (AVN), kako bi vozačima bilo pruženo impresivno digitalno iskustvo.
Nova KONA će biti prvi Hyundaijev model koji će primeniti novi Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) sa unapređenom grafikom i koja ima savršeno jedinstvo među ekranima u vozilu. Kad parkirate, Surround View Monitor (SVM) prikazuje vozilo iz različitih perspektiva za bezbednije i lakše parkiranje, dok efikasna LED prednja svetla sa širokom projekcijom osvetljavaju put.
Bose inženjeri su fino podesili Bose Premium sistem ozvučenja sa osam zvučnika plus sabvufer kako bi vam pružili bogato i impresivno slušalačko iskustvo. Vozač i putnici podjednako mogu koristiti dva USB-C punjača (uključujući jedan sa podrškom za podatke) i električnu utičnicu od 12V u prednjem delu vozila, kao i dva USB-C punjača u zadnjem delu. KONA je takođe opremljena najnovijom verzijom Hyundaijeve tehnologije povezivanja, a Bluelink® Streaming Service za muziku i video će biti obezbeđen kasnije.
SmartSense ADAS funkcije
Druga generacija KONE je opremljena sledećim nivoom Hyundai SmartSense ADAS funkcija koje nisu dostupne na većini drugih B-SUV vozila, a koje obezbeđuju najviši stepen sigurnosti i udobnosti na putu.
Driver Status Monitor (DSM) koristi unutrašnju kameru vozila da analizira lice vozača i da ga u slučaju pospanosti ili manjka pažnje upozori ili čak interveniše ako je to potrebno. Pomoć u daljinskom pametnom parkiranju (RSPA) pomaže vozačima da daljinski uđu ili izađu sa parking mesta. Pritiskom na dugme pametnog ključa vozilo se pomera napred ili nazad.
Monitor za nadgledanje mrtvog ugla (BVM) pomaže kada vozač promeni traku uključivanjem alarma da upozori vozača na rizik od sudara sa vozilom u mrtvom uglu. Ako je neophodno, automatski će biti primenjeno kočenje kako bi se sprečio sudar.
KONA Electric nudi dodatne sigurnosne funkcije kao što su Pomoć u izbegavanju frontalnog sudara 2.0 (FCA 2.0), koja pruža izbegavanje upravljanja, prelazak raskrsnice, stalnu promenu trake i bočnu promenu trake. Takođe ima Pomoć u vožnji auto-putem 2 (HDA 2), koja pomaže vozaču da zadrži bezbednu udaljenost od vozila ispred i pomaže kod preticanja sporijih vozila ispred.
Nova KONA ima i mnoge druge napredne sisteme pomoći vozaču (ADAS), kao što su Pomoć za ostanak u traci (LKA), Pomoć u izbegavanju sudara u mrtvom uglu (BCA), Pomoć u pametnom ograničenju brzine (ISLA), Upozorenje na budnost vozača (DAW) i Pomoć u obaranju dugih svetala (HBA). Takođe je opremljena različitim pogodnim funkcijama u vožnji, poput Pametnog tempomata (SCC), Pametnog tempomata zasnovanog na navigaciji (NSCC), Pomoći u praćenju trake (LFA) i Pomoći u vožnji auto-putem (HDA).

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Czinger 21C debitovao sa V8 agregatom i tri elektromotora

Potera za Rimac Neverom je počela – Američki startup Czinger Vehicles je predstavio svoj ...

Specijalno izdanje za legendarnu pobedu: Aston Martin DBS 59

Aston Martinovo poslednje specijalno izdanje odaje počast bitnom delu auto sporta: potpunoj pobedi na ...

Thierry Neuville ubedljivi pobednik WRC relija Belgija

Thierry Neuville fabrički vozač tima Hayundai pobednik je osmog relija WRC sezone koji je ...

Proslava 65 godina modela Škoda Octavia i Felicia

Proslava 65 godina modela Škoda Octavia i kabrioleta Felicia, koji su dva modela ikone ...

Land Cruiser najbrži SUV na planeti

Ne koristi nikome, ali dobro zvuči. Toyota je napravila najbrži SUV na planeti, odnela ...

Novi život za Issetu, zove se Microlino i ide na struju

Nekadašnja Isseta koju je pravio BMW dobila je naslednika, koji ima sve predispozicije da ...