Hyundai će se suprotstaviti Fiesti ST i Polu GTI svojom novom “vrelom” verzijom i20, za koji je zaduženo N odeljenje južnokorejskog proizvođača
Potvrđeno je da će Hyundai nakon i30 N i manji i20 ponuditi u hothatch verziji, kako bi konkurisao Cliu RS, Fiesti ST, Yarisu GRMN i Polu GTI, čime polako ali sigurno počinje da proširuje svoju sportsku N liniju. Nakon što će na jesen i službeno predstaviti sportski i30 N, Hyundai će u narednih 18 meseci ponuditi još dva “vrela” N izdanja – i Veloster N i i30 ali u fastback verziji sa pet vrata. Nakon ova dva, uslediće i treći i20 N, čime će u narednih godinu i po Hyundai imati čak četiri sportiste. Ujedno, i20 N će biti podrška i sve uspešnijim nastupima Hyundaija u WRC-u – svetskom reli šampionatu.
Hyundai se ne šali sa svojim sportskim ambicijama, konačno kao što se ne šali ni sa čim drugim. Šef N odeljenja je Albert Biermann, koji je godinama radio u BMW M odeljenju, a koji tvrdi da postoji privlačno tržište u spotskim modelima iz B i C segmenta. Očekuje se da će novi i20 N pokretati 1,6 litarski turbo motor pojačan na 200 KS, a prednji pogon će opciono imati i elektronski kontrolisani zatvarač prednjeg diferencijala.
Show Comments