Dosta se pričalo i najavljivalo, pojavio se na 24 časa Nurburgringa, a sada se pojavio i zvanično – Hyundai i30N
Južnokoreanac se usudio da konkuriše Golfu GTI? Pre 10 godina bilo bi podsmeha, danas u VW-u moraju da stave prst na čelo da li su dobili još jednog ozbiljnog konkurenta pored Focusa ST ili Meganea RS. Hyundai i30 N pridružio se “vrućima”, za sada kao hatchback, a već se najavljuje i još snažnija fastback verzija.
Ovaj novi drumski sportista zaista obećava – standardno na 18”, a opciono na točkovima od 19”, sa Porelli P Zero pneumaticima, sa svolitarskim turbo snagatorom od 275KS i launch control-om. Sve skupa, ubrzanje 0 -100 km/h za 6,1 sekundu, i mogućim potpunim isključivanjem ESP-a. A ima i još. Tu je i rev-matching sistem koji pomaže pri promeni stepena prenosa naniže, a tu je i elektronski zatvarač diferencijala.
Uz sve to stiže i interijer kojem se, barem prema slikama, malo šta može zameriti. A i 30 je tek početak, i već sada se zna da će i30 fastback dobiti još malo “navijem” motor do okruglo 300 KS.
Sve skupa, dobra vest iz Hyundaia, samo još da saznam cenu, pa će već pomenuti hotnatchovi imati ozbiljnog konkurenta.
Show Comments