Ako je gledati po broju prodajnih salona u SAD Smart postaje egzotičniji od Lamborghinija, od kada je najavljena prodaja samo električnog modela
Više od dve trećine prodajnih salona marke Smart u Americi odlučilo je da zatvori svoja vrata, nakon odluke da od ove godine prodaju isključivo Smart sa električnim pogonom. Ovaj potres ostaviće Smart u SAD sa samo 27 dilera, što je manje od Lamborghinija ili Lotusa.
Mercedes-Benz USA koji distribuira Smart u SAD poslao je upit da li žele da prodaju For Two na adrese 85 prodavaca. Samo njih 27 odgovorilo je potvrdno, dok je ostalih 58 saoštilo da će nastaviti da rade samo kao servisi. Oni koji su odlučili da prodaju ovaj mikro automobil, koncentrisani su u državama gde će elektro automobili imati najveći potencijal. Penske Automotive Group koji je lansirao Smart u SAD 2008. kao nezavisni distributer, zatvoriće pet od svojih šest salona. Jedini preostali biće u San Diegu. Oni koji će zadržati servise, već rasporodaju inventar iz salona, kojima će dati neku drugu namenu ili uvesti neki drugi brend.
Smart je početkom godine objavio da će u Americi ugasiti model sa benzincem i prodavati samo elektična vozila. Orijentacije radi, Smart u SAD i nije imao neku fantastičnu prodaju. U 2016. prodato je 6.211, što je bio pad od 175 u odnosu na 2015. U ovoj godini zabeležen je pad od čak 30%.
Prema svemu ovome Smartu se u Americi ne piše dobro. Nije pomoga čak ni lizing pod odličnim uslovima za samo 76 evra (89$) mesečno. Postavlja se pitanje kako će Evropa reagovati u ovakvoj situaciji.
Show Comments