Ferari je par nedelja pre otvaranja salona u Frankfurtu zvanično predstavio svoj novi polazni model pod imenom Portofino

Ferrari je samo par nedelja pre zvanične premijere na salonu u Frankfurtu predstavio svoj novi ulazni model, naslednika popularnog California T. Novi4.5 metara dugi kabriolet Portofino ima 2+2 sedišta, metalni krov i konja isto kao i novi BMW M5. U donosu na svog prethodnika, Ferrari Portofino ima konstruktivno potpuno novu i lakšu karoseriju, efikasniju aerodinamiku i više snage. Naravno, ceo ovaj paket ima i agresivniji dizajn.

Pod poklopcem motora je isti agregat kao i u California T, 3,9 litarski bi turbo V8, mada je dobio dosta izmena. Novi su klipovi i klipnjače, usisni sistem i motorska lektronika, a sve je rezultovalo napredkom od sasvim osetnih 40 KS, pa je sada zadnjim točkovoma na raspolaganju 600 KS i ogromnih 760Nm maksimalnog obrtnog momenta. Prenos je robotizovani sedmostepeni sekvencijalni, a pogonska osovina je dobila i elektronski kontrolisani diferencijal E-Diff3. Iz fabrike stižu uverenja da su među ubrzanja znatno bolja od odlazećeg modela, i da je potrošnja goriva zbog manje mase vozila smanjena. Ovo je ujedno i prvi Ferrari koji je dobio elektično servo pojačanje upravljača.
Enterjer je dobio multi funkcionalni ekran od 10,2”, kao i prednja sedišta, koja su oslobodila za nijansu više prostora putnicima pozadi.

Ipak poboljšanje u performansama i nije toliko veliko, tačnije prilično je zanemarljivo, što znači da je California T već imala odličan rezultat. Ubzanje od 0 do 100 km/h je 3,5 sec, što je desetinku kraće od prethodnika. Maksimalna brzina je 320 km/h.
Kalkuliše se da će koštati oko 200.000 evra, ali će cena zvanično biti saopštena na zvaničnoj premijeri u Frankfurtu.

Show Comments