fbpx

Automobilu, dođi po mene!

Da li ćemo imati automobile koje je dovoljno pozvati i reći im gde želite da budete prevezeni?

Foto: Daimler

Smart će u Frankfurtu predstaviti viziju autonomnog transporta Vision EQ, baziranu na Smart ForTwo. Pogon ove vizije prevoza budućnosti je čisto električni što više i nije neka novost, ali je definitino nešto što nismo videli vozilo bez komandi. Vision EQ nema ni uprevljač ni predale, a zasnovan je na potpuno autonomnoj vožnji, odnosno, folmulaciji biti vožen a ne voziti. Koncept predviđa i brojne mogućnosti individualizacije uključujući čak i sliku vlasnika-putnika, i specifičnu dobrodošlicu. Paneli na vratima presvučeni su projekcionim filmom koji na sebi može imati bilo koju video informaciju, uključujući ak i reklamnu poruku. U enterijeru nema ni uobičajene instrument table u bilo kojoj od formi na koje smo navikli. Umesto nje u armaturu je ugrađen jedan ekran od 60 cm, sa dva dodatna ekrana u uglovima.

Foto: Daimler

Kako kažu u Daimleru, Vision EQ je definisan kao luksuzni transport budućnosti, koji predviđa deljenje vozila, što znači da bi EQ trebao kružiti dok ga neko ne pozove putem mobilnog telefona, a jedino zaustavljanje je predviđeno kada vozilo oseti da je baterija od 30kW pri kraju i mora na punjenje. Trenutno, daimled u programu deljenja automobila Car2Go koristi Smart, a procenjuje se da će sistem deljenja automobila do 2025. porasti na preko 36.7 miliona korisnika širom sveta.

Foto: Daimler
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Prvo čišćenje od bombi pa fabrika Tesla

Počela je gradnja pogona iz kojeg uskoro treba da u srcu Nemačke izlaze glavni ...

Naslednik Koenigsegg Agere neće nositi ime Ragnarok?

Znamo da Koenigsegg priprema naslednika Agere, a sada imamo i još nekoliko novih detalja ...

Ferrarijev hibridni pogon za Alfu Giuliju

Priča se, a sve je bliže istini, da Alfa sprema kupe izdanje Giulije, koja ...

Današnji dizajn automobila mrcvari kupce

Thomas Ingenlath CEO Volvoa i Polestara smatra da je aktuelni dizajn automobila arogantan i ...

Mercedes-AMG SL63 S E Performance je najjači

Mercedes-AMG SL63 S E Performance je najjači, najbrži i najskuplji SL sa svojih 816 ...

SSC Tuatara baš nema sreće sa rekordom

SSC Tuatara je postavila rekord za najbrži serijski automobil koji je osporen, a u ...