Gold Wing se na tržištu se pojavio 1975. i zahvaljujući svom uglađenom agregatu i komforu koji pruža postao ikona svog segmenta širom sveta.
Novi Gold Wing za 2018. je prošao tretman u promenama na spoljnim oplatama, agregatu i oslanjanju. Što se tiče estetskih promena, novi Gold Wing je dobio uži profil u poređenju sa svojim prethodnikom u cilju bolje aerodinamike. Prednje i zadnje svetlosne grupe su sada kompletno u LED tehnologiji.
Ram je lakši, i u stanju da ponese težinu vozača, putnika, kao i 110 kg prtljaga. Prednje oslanjanje se sada sastoji od dvostrukih oscilujućih ramena umesto teleskopskih viljušaka. Prednost ove promene je bolji i uglađeniji vertikalni hod, koji donosi udobniju vožnju. Novo oslanjanje donosi i više mesta iza prednjeg točka, što je omogućilo da se agregat pomeri više unapred za bolju raspodelu mase. Ova nova postavka je učinila novi Gold Wing lakšim za 40 kg. Bokser motor sa šest cilindara zapremine 1.833 ccm je lakši i kompaktniji i proizvodi malo više snage. Iz Honde tvrde da novi motor troši 20% manje goriva.
Uz kontrolu proklizavanja, tempomat i pomoć pri kretanju na uzbrdici, novi Gold Wing ima i četiri moda vožnje: Eco, Rain (kiša), Touring i Sport. Standardni menjač dolazi u formi šestostepenog manuelnog, a opcija je sedmostepeni automatski sa duplim kvačilom. Uz ostale asistencije je tu i „pešački mod“ koji pomaže pri parkiranju ovog velikog motocikla u uska parking mesta. Što se tehnike tiče, tu su 7 inčni ekran u boji, sa Apple CarPlay sistemom, kontakt bez ključa, muzički sistem, električno podesiv vetrobran, sistem za praćenje pritiska u gumama, grejane ručke, kao i grejano sedište. Čak su i vazdušni jastuci dostupni kao opcija.
Gold Wing je u SAD dostupan u dva nivoa opreme, standardnom i Tour. Početna cena standardnog je 23.500 američkih dolara, a Tour modela 26.700.
Show Comments