Yamaha je na EICMA 2017. u Milanu predstavila brojne novitete za 2018. godinu.
Niken – snaga na tri točka
Novi i revolucionarni Niken je nedavno prikazan na salonu u Tokuju, a evropska publika uživo može da ga vidi u Milanu. Pogon mu je trocilindarski agregat iz modela MT-09, a prednje oslanjanje sa dva točka nudi novi nivo dinamike u vožnji, bezbednosti kroz povećano prijanjanje, i svakako udobnosti kroz unapaređenu amortizaciju neravnina. O Nikenu više možete saznati ovde.
Novi MT-07
U celom svetu, a i kod nas veoma popularni MT-07 dobio je novo izdanje. U samo četiri godine ovaj model je prodat u više od 80.000 primeraka, a druga evolucija koja je upravo predstavljena trebala bi da zadrži ovu dinamiku prodaje, i ostane jedan od najuspešnijih Yamaha modela u istoriji ove fabrike. MT-07 dobio je značajno izmenjen izgled uz novu prednju i stražnju svetlosnu grupu, novi oblik rezervoara, i izmenjene uvodnike vazduha. Sedište je potpuno redizajnirano za još udobniju poziciju sedenja. MT-07 ima nove prednje viljuške sa još dinamičnijom postavkom, dok je stražnje ogibljenje dobilo i podešavanje na odbijanje, a ne samo na kompresiju kao do sada. I prednje i stražnje ogibljenje ima hod od 130 mm.
MT-09 i MT-09 SP
Stalnim unapređivanjem modela Yamaha održava kvalitet proizvoda i zadovoljstvo vozača. Globalni bestseller MT-09 je dobio novo SP izdanje namenjeno pravim sladokuscima. Pored brojnih detalja u opremi ovak model se izdvaja i novim vrhunskim Öhlins podesivim stražnjim ogibljenjem, kao i novim Kayaba prednjim potpuno podesivim viljuškama na sabijanje i odbijanje. Šta više, za MT-09 SP ponuđen je i izbor brojnih opcionih opruga za stražnje ogibljenje, kojima vozač može potpuno prilagoditi motocikl svom ukusu ali i telesnoj težini.
I standardni MT-09 koji je za 2017. dobio novo izdanje je ponovo unapređen novim podesivim prednjim Kayaba teleskopskim viljuškama, koje ovom popularnom modelu donose dodatnu rafiniranost u vožnji.
Tracer 900 i Tracer 900GT
Yamahin tim dizajnera koncentrisao se na unapređivanje udobnosti popularnog turera Tracer 900. Ovaj model je dobio novu oplatu sa drugačijim uvodnicima vazduha i panelima na rezrvoaru goriva. Upravljač je sužen i opremljen lakšim štitnicima za ruke. Vetrobran je proširen i ručno podesiv kako bi se bolje prilagodio visini vozača i putnika. Sedište je podesivo po visini i novog dizajna, kao i rukohvati i nogostupi za putnika. Na spisku mehaničkih unapređenja su novo aluminjumsko oscilujuće rame i potpuno nova geometrija stražnjeg oslanjanja. Uz pomenuta unapređenja Tracer 900 bi trebao biti udobniji na dugim putovanjima sa dodatno rafiniranom voznom dinamikom.
Ténéré 700 World Raid
U finalnoj fazi razvoja je i naslednk modela Ténéré 660, koji već sada ima ime Ténéré 700 World Raid. Osnovu ovog, još uvek, prototipa čini lagan i veoma uzan ram, kao i kompaktni CP2 dvocilindarski agregat od 689 cm³, koji se dokazao u modelu MT-07, ali koji je prilagođen za potrebe ovog modela. Kao i prototip T7 Ténéré 700 World Raid ima robustan izgled, a prednja svetlosna grupa sa četiri reflektora preuzeta je trkačkog Dakar Rally motocikla. Tokom 2018. ovaj protip će proći kroz čitav niz zahtevnih putovanja širom sveta kako finalni serijski proizvod bio potpuno prilagođen izazovima svih kontinenata.
Tenere: https://youtu.be/uy55wM0q9r0
YZF-R1 M za korak unapred
I vrhunski supersportista YZF-R1 M je za narednu sezonu unapređen. Dobio je novo elektronski kontrolisano Öhlins trkačko ogibljenje, Quick Shift sistem sada ima i novu funkciju promene stepena prenosa naniže, agregat ima izmenjeno mapiranje elektronske kontrolne jedinice, a Yamaha Ride Control (YRC) dopunska podešavanja. Novi program i podešavanja radi unapređenja performansi dobio je i sistem LIF protiv propinjanja prednje točka, koji vozaču sada dozvoljava slobodnije dodavanje punog gasa bez brige od neželjenog ili naglog propinjanja.
Show Comments