fbpx

Nije maštovito ime, ali može biti zanimljiv terenac

Na LA Motor Show-u 30. novembra Toyota će otkriti novi terenac

Foto: Toyota

Na LA Motor Show-u Toyota će 30. novembra otkriti koncept novog terenca za koji je objavila i prvi teaser. Ime vozila je potpuno nemaštovito – FT-AC, što bi trebala da bude skraćenica od Future Toyota Adventure Concept, odnosno toyotinog avanturističkog koncepta budućnosti. Međutim, poznajući Toyotu, iza nemaštovitog imena svakako ne znači da se ne krije maštovito vozilo. Zanimljivo je da se za sada ne zna ni da li je reč o SUV-u ili Pick up-u, ali po onome što se da nazreti sa jedine teaser slike za sada objavljene, deluje da je reč o velikom 4×4 vozilu, pa čak se ne može isključiti ni da se radi i konkurentu Mercedes G Klasi. Na žalost, mogu se čuti procene i da ovaj novi terenac nije planiran za evropsko tržište, ali nikad se ne zna.
Do odgovora šta je to Toyota pripremila moraćemo da sačekamo još dve nedelje, a ono što se zna je da će Future Toyota Adventure Concept biti prikazan uporedo sa novim luksuznim SUV sedmosedom iz Lexusa pod imenon RX-L.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Grupa Renault i konzorcijum Veolia&Solvay će reciklirati baterije

Grupa Renault i konzorcijum Veolia & Solvay će zajednički reciklirati baterije EV kada im ...

Rimac ne da polovinu svoje kompanije Porscheu

Ponovo su se pojavile informacije o mogućem uvećanju učešća Porschea u vlasništvu Rimca, a ...

SUV za 2 miliona evra na platformi kamiona

Na salonu u Dubaiju krajem prošle godine prikazan je najskuplji SUV na svetu, postavljen ...

BMW sa SUS motorima još 30 godina

Elektrifikacija automobila je neminovna, ali BMW će imati SUS motore u svojim modelima barem ...

Citroen u svom stilu u Frakfurtu

Uz C3 Aircross koji će definitivno model koji cilja velik volumen prodaje, Citroen ce ...

I Peugeot se uskoro oprašta od SUS motora

I Peugeot od 2030. godine postaje isključivo električna marka kada je tržište Evrope u ...