fbpx

G Klasa se otkriva malo po malo, kako se približava zvanična premijera u Detroitu

Foto: Mercedes-Benz

Mercedesova G Klasa se otkriva malo po malo, kako se približava zvanična premijera u Detroitu, a uz nove fotografije koje je objavio Mercedes, na “kašičicu” stižu i tehnički podaci. Iako još uvek u kamuflažnim bojama, jasno je da, što se forme karoserije, G Klasa zadržava svoju višedecenijski oblik. Međutim, barem kako Mercedes tvrdi, osim oblika sve je novo, pa će i do sada odlične off-road karakteristike biti još bolje.

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes G Klase sada ima klirens od tla 241 milimetar, uz značajno povećane hodove ogibljenja. Izuzetno kratki prepusti preko točkova omogućavaju prilazni ugao od 31 stepen i izlazni ugao od 30 stepeni, a dubina vodene prepreke koju može da savlada povećana je na 70 centimetara.
I prijenos snage je potpuno nov. Menjač je 9G-TRONIC, a novi centralni diferencijal šalje mnogo više snage na prednju osovinu, odnosno čak 40% obrtnih momenata. Od, za sada, raspoloživih tehničkih podataka još se zna i da će kao i do sada sva tri diferencijala imati nezavisne blokade, ali i brojne vozačke bezbednosne asistencije.

Foto: Mercedes-Benz

Drugim rečima, nema brige, G Klasa i dalje ostaje pravi terenac i jedan među retkima koji je to ostao, a ostale tehničke detalje saznaćemo u narednih nekoliko dana.

Foto: Mercedes-Benz
  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Fiat prekida prodaju modela 500 na tržištu SAD

Fiat je najavio da model 500 hatchback neće nastaviti da se prodaje u SAD ...

Da li Alonso priprema teren za povratak u Formulu 1?

Fernando Alonso se upravo izvinio za komentar koji je izrekao 2015. tokom trke na ...

Mazda priprema potpuno novi dizel motor

Dok nas sa svih strana “bombarduje” elektrifikacija automobila, Mazda smatra da dizel još nije ...

Spisak automoto događaja odloženih ili otkazanih zbog korone

Usled širenja koronavirusa, ni trkački događaji i trkačke staze nisu ostali pošteđeni od odlaganja ...

Koenigsegg CC850 – 1385 KS i 1385 kilograma

Koenigsegg CC850 ima kilogram po konjskoj snazi ali i TWMPAFMPC manuelni šestostepeni menjač koji ...

Porsche Panamera brža od Corvette na “Ringu”

Porsche priprema osveženu Panameru koja će pred kupce sa impresivnim rezultatom sa Nürburgringa Porsche ...