Tesla Model 3 se u Evropi prodaje tek od februara meseca, i već je najprodavaniji u svom segmentu

Desilo se ono od čega su strahovali proizvođači premijum vozila u Evropi. Prednost koju je Tesla stekao boreći se sa svojim „porođajnim mukama“, ali ipak stvarujući konkurentno električno vozilo, pokazala se, trenutno, krucijalna. Samo što je došao u Evropu, Model 3 je potukao svu (ne samo električnu) konkurenciju u takozvanom luksuznom srednjem segmentu. Model 3 je po prodajnim rezultatima „udario šamar“ BMW-u Serije 3, Mercedesu C Klase, Audiju A4, a ujedno, po prodaji nadmašio sve ostale modele na struju. Uz to, može i bolje, obzirom da Model 3 još ne postoji sa volanom na desnoj strani, pa odsustvuje sa moćnog engleskog tržišta.

U februaru mesecu u Evropi je prodato 3.675 komada Modela 3, više nego bilo koje druge limuzine D segmenta a bilo kojom vrstom pogona. Ovo je fantastičan rezultat, koji je iznenadio čak i analitičare. Felipe Munoz globalni analitičar auto industrije iz Jato Dynamics, izjavio je da je ovolika potražnja za jednim modelom potpuno neuobičajena, i da je obično potrebno nekoliko meseci da potražnja za jednim modelom dostigne ovaj nivo. Šta više, to znači da će potražnja za Modelom 3 u narednim mesecima još više rasti. Munjoz je dodao i da će dužina ovolikog interesa za Modelom 3 ponajviše zavisiti od toga koliko brzo će evropski premijum proizvođači, tačnije, nemački uz JLR i Volvo, na tržište izbaciti svoje konkurentne serijske modele.
Za sada, Tesla vs ostali: 1:0 za Teslu, a obistinile su slutnje stratega iz BMW-a, Mercedesa, Audija i ostalih, da se Tesli mora što pre parirati. Pokazalo se da su zakasnili, deluje i da su svi zatečeni generalnom popularnošću i potražnjom za EV. Ispostavilo se da je evropsko tržište reagovalo po principu „ko pre devojci, njemu devojka“, i potrčalo u salone Tesle.
Show Comments