Prema rečima direktora Lamborghini-a, potražnja SUV modela Urus je premašila sva očekivanja
Lamborghini Urus je možda trenutno najneobičniji model u ponudi italijanskog proizvođača, ali to ne znači da već nije popularan. Prema rečima direktora Lamborghini-a, Stefana Domenicalia, potražnja SUV modela Urus je premašila sva očekivanja, toliko da proizvođač predviđa da će napraviti oko 1.000 jedinica novog SUV-a ove godine. Domenicali je za CNBC izjavio: „Očekivali smo pozitivan feedback od kupaca, ali ne na nivou koji trenutno dobijamo. Reakcija kupaca je zaista fantastična.“ Ono što je još bitnije, oko 70% kupaca Urusa su novi, i u proseku troše 40.000 dolara samo na dodatnu opremu modela koji košta 200.000 dolara. Čak su i iznenađujuće velik interes pokazale dame. Iako su tradicionalni vlasnici i ljubitelji Lamborghini-a brinuli da će Urus škoditi slici brenda, Domenicali veruje da je SUV, sa svojim V8 biturbo agregatom, krucijalan za budućnost italijanskog proizvođača. Pored toga, on misli da SUV otvara vrata tržišta gde putevi nisu dovoljno dobri za Aventador i Huracan, kao što su Rusija i Indija.
„Ovo je polarizujući automobil, ili ga vole ili ne“, Domenicali je prokomentarisao za CNBC. „Za one koji ne, ja kažem samo ga provozajte. Kada sednu u ovaj automobil, oni otkriju nešto što nisu očekivali.“ dodao je on. Ukupno, Lamborghini planira da proizvede oko 5.000 automobila ove godine, ali za 2019. planira rast na oko 8.000 jedinica. Domenicali smatra da ovoliki porast neće uticati na ekskluzivnost marke. „Rast mora biti odrađen kako treba. Krajem 2019. ćemo morati da zaustavimo rast kako bi bili sigurni da imamo ekskluzivnost vrednosti koja nam je potrebna da ostanemo profitabilni i da je percepcija brenda ono što želimo.“ Verovatno je sve ovo čuo i Sergio Marchionne pa umekšao svoje stavove o mogućem Ferrari SUV-u.
Show Comments