fbpx

Dosadni Monako postao drag Ricciardu

Jedna od dosadnijih ikada viđenih trka u Monaku, Ricciardu je donela više zabave nego ikada

Foto: Getty Images / Red Bull Content Pool

Daniel Rcciardo je zasluženo popio šampanjac iz svoje vozačke patike. Bio je najbrži na svim slobodnim treninzima, kvalifikacijama u i trci od starta do cilja. To je ono što se računa, inače cela trka može odmah u zaborav. Monako je ponovo pokazao da, kada vozači nisu preambiciozni i izazivaju incidente, ili padne kiša pa napravi kompletan haos, može da bude beskrajno dosadan za gledanje.

Foto: Getty Images / Red Bull Content Pool

Danas smo prisustvovali klasičnoj procesiji sa štednjom guma, u kojoj je čak i Max Verstappen, koji startovao sa poslednje pozicije, bio disciplinovan i nje napravio sudar. Ricciardo, koji je više od polovine trke imao problem sa nepouzdanim MGU-K i gubitkom snage (raspolagao je sa oko 160 KS manje), pa i pregrevanjem zadnjih kočnica zbog neispravnog MGU-K, dokazao je da trku ne mora da pobedi čak ni najbrži ili najispravnji automobil. Vettel koji je na kraju zauzeo drugo mesto nije ozbiljnije ni pokušao da napadne Australijanca, žalio se na svoju instrument tablu i čuvao gume, a slično je radio i Hamilton, koji se na kraju dovezao do treće pozicije, žaleći se na pneumatike. Očigledno, konstrukcija današnje Formule 1 u Monaku praktično potpuno eliminiše mogućnost obilaženja.

Foto: Getty Images / Red Bull Content Pool

I odustajanja je bilo malo. Fernandu Alonsu je dvadesetak krugova pre kraja otkazao menjač, a mladi Charles Leclerc je zbog otkaza kočnica na Sauber Alfa Romeu od nazad udario Brendona Hartleya, koji se borio za svoj prvi pristojan plasman u Toro Rosso Hondi. Na žalost, obojica su završili trku.
Današnjim plasmanom mogu biti zadovoljni Esteban Ocon koji je stigao do šeste pozicije, ponovo veoma solidni Pierre Gasly Toro Rosso Hondu, koji je i ma slobodnim treninzima i kvalifikacijama bio brz. Čak i Verstappen koji je startovao sa 20. pozicije, može da smatra uspehom deveto mesto i dva osvojena boda.

Foto: Getty Images / Red Bull Content Pool

Na kraju, rezultat je ono što se pamti. Ricciardo je zasluženo pobedio i poboljšao svoje pregovaračke pozicije oko angažmana i honorara za sledeću godinu. U prvih šest trka imali smo tri pobednika, pa sve skupa, možda ipak budemo imali jednu neizvesnu sezonu. Sledeća trka vozi se 10. juna u Kanadi na stazi Gilles Villeneuve.

Plasman trke za Veliku nagradu Monte Carla

1 Daniel Ricciardo Red Bull 1:42.54.807
2 Sebastian Vettel Ferrari 7.336s
3 Lewis Hamilton Mercedes 17.013s
4 Kimi Raikkonen Ferrari 18.127s
5 Valtteri Bottas Mercedes 18.822s
6 Esteban Ocon Force India 23.667s
7 Pierre Gasly Toro Rosso 24.331s
8 Nico Hulkenberg Renault 24.839s
9 Max Verstappen Red Bull 25.317s
10 Carlos Sainz Renault 67.861s
11 Marcus Ericsson Sauber 69.066s
12 Sergio Perez Force India 70.102s
13 Kevin Magnussen Haas 73.914s
14 Stoffel Vandoorne McLaren 1 Krug
15 Romain Grosjean Haas 1 Krug
16 Sergey Sirotkin Williams 1 Krug
17 Lance Stroll Williams 2 Krug
Trku nisu završili
Charles Leclerc Sauber sudar
Brendon Hartley Toro Rosso sudar
Fernando Alonso McLaren kvar menjača

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Aston Martin otkrio pogon buduće Vallhale

Aston Martin je konačno otkrio šta će biti pogon “male” Valkyrie, odnosno superautomobila Vallhala ...

Audi Q3 – umesto za nju, postao za njega

Audi je novom generacijom Q3 oslobodio prostor za Q2, a kupcima ponudio neke sasvim ...

Burt Reynolds preminuo u 82. godini života

Glumac Burt Reynolds preminuo je juče u 82. godini na Floridi, nakon što je ...

Stigao osveženi Polaris Slingshot za 2020.

Polaris je predstavio svoj unapređeni Slingshot trotočkaš sa osveženim izgledom, novim tehnologijama, kao i ...

Uskoro će biti predstavljena Cupra Formentor VZ5

22. februara zvanično će biti predstavljena Cupra Formentor VZ5 sa snažnim petocilindraskim benzinskim motorom ...

Šef dizajna JLR Massimo Frascella otišao iz kompanije

Šef dizajna JLR Massimo Frascella je otišao nakon više od 10 godina provedenih u ...