fbpx

Citroen C5 Aircross i službeno predstavljen

Za Citroen upravo pokazani C5 Aircross je perjanica ponude, barem tako kaže proizvođač

Foto: Citroen

Citroen je u Parizu službeno predstavio novi C5 Aircross, i potvrdio da je ponovo hrabar kao marka. Nekonvencionalnog dizajna novi model podeliće mišljenja, to je sasvim sigurno, ali je isto tako i sasvim sigurno da je Citroen nastavio u pravcu stavljanja oblika karoserije u službu maksimalne udobnosti i funkcionalnosti.

Foto: Citroen

C5 Aircross je opremljen onim što proizvođač obećava da automobil pretvara u leteći ćilim, tačnije, magnetni ćilim. U praksi, radi se o hidrauličnom sistemu koji je već predstavljen u modelu C4 Kaktus, a čine ga hidraulični “omekšivači” na oba kraja amortizera, koji eliminišu udarce i vožnju čine udobnijom. Iz fabrike poručuju da se iza ovog novog sistema ogibljenja nalazi čak 20 patenata. Naravno, C5 Aircross je dobio i “fotetlje” sedišta, na kojima Citroen insistira i na drugim modelima, a što se pokazalo kao dobar pravac – stvoriti osećaj dnevne sobe u kabini automobila. I ot ne samo subjektivan, nego i objektivan osećaj. Za svoja sedišta Citroen koristi više vrsta penaste ispune, i variranje tvrdoće imitira sećaj stvarne fotelje.

Foto: Citroen

Obzirom da insistira i na funkcionalnosti, u C5 Aircross i teorija je prevedena u praksu. Zadnja klupa se sastoji od tri odvojena sedišta, koja se nezavisno pomeraju, pa nude i brojne kombinacije prostora i sedenje ili prtljag. U brojkama, zapremina prtljažnika, po potrebi, varira od 570 do 720 litara, a sa potpuno preklopljenim sedištima raste na 1.630 litara.
Kao i svaki novi model koji ma ambicija da osvoji najviše ocene po pitanju bezbednosti C5 Aircross će se nuditi sa bogatim izborom asistencija, od automatskog prepoznavanja prepreka sa kočenjem i napred i pozadi, upozorenja o bočnom saobraćaju, aktivnim tepomatom i asistencijom za održavanje kolovozne trake.

Foto: Citroen

Vozač na raspolaganju, umesto klasičnih instrumenta koji polako odlaze u zaborav, ima veliki 12.3” ekran sa svim podacima i grafikom koju može prilagođavati po svojoj želji. Centralni višenamenski ekran je sa 8” takođe poprilično velik i zadužen je za audio navigacione podatke i podešavanja.

Foto: Citroen

Od pogonskog izbora, C5 Aircross će na jesen stići da dva benznca od 130 i 180 KS, čak tri dizela, i potpuno novim osmostepenim automatskim menjačem, naravno, kao opcijom. Uz ovih pet pogonskih opcija C5 Aircross definitivno stiže 2019. i sa plug in hibridnim pogonom koji će imati autonomiju od 60 kilometara na čisti elektro pogon.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ferrari mora povratiti samopouzdanje Vettelu

Ross Brawn, bivši šef tima i vlasnik tima, kaže da Ferrari mora povratiti samopouzdanje ...

Mercedes prevelik za Monako?

Najbrži cirkus na svetu, Formula 1, doselio se u Monte Karlo, gde Mercedes poslednjih ...

U septembru stiže nova generacija Nissan Juke-a

Nissan je priznao da je odložio premijeru novog Jukea, ali sada je potvrđeno da ...

Australijska policija uvodi Kia Stingere umesto Commodora i Falcona

Vozači koji ne poštuju ograničenja brzine u Kvinslendu u Australiji će sada morati da ...

Ima li spasa oksidisanim i požutelim farovima?

Prelazak na farove od polikarbonata proizvođačima je doneo korist, a vozačima glavobolju sa oksidacijom ...

Ferrari SP38 je unikatni super automobil baziran na 488

Ferrari je nedavno predstavio svoju poslednju specijalnu i ograničenu seriju automobila, pod nazivom 488 ...