Slučajno, ali verovatnije namerno, BMW je objavio službene fotografije novog X5 istog dana kada je Audi promovisao svoj Q8

Foto: BMW

Premijum SUV segment u jednom dani dobio je dve premijere. Audi Q8 i BMW X5. Nova, četvrta generacija X5 izgledom definitivno nije revolucija nego evolucija prethodnika, ali to se realno moglo i očekivati. X5 je sada možda malo manje uglađenog a više „grubog“ stila, koji bi trebao nagovestiti da je, osim što je luksuzno asfaltno vozilo i potentno terensko vozilo.

Foto: BMW

Otvori na „bubrezima“ grila hladnjaka su veći nego do sada, zadržana su autoadaptivna LED svetla, a nova tehnologija sa laserskim svetlima stavljena je na spisak dodatne opreme. Praktična novina je otvaranje vrata prtljažnika iz dva dela, i to pritiskom na dugme.

Foto: BMW

Isto tako, kao što se i očekivalo, X5 je napunjen novim tehnologijama. Kao što smo već najavili, novi X5 dobio je i novu generaciju instrumenata i infotejment ekrana. Tačnije, sada ima dva velika 12.3“ ekrana, a među opcije je stigao i moćni Bowers & Wilkins audio sistem sa 1.500 W i čak 20 zvučnika raspoređenih po kabinskom prostoru.

Foto: BMW

U kabinu se useljava i još jedna dodatna novost. Od decembra ove godine BMW X5 će se moći kupiti i sa opcionim trećim redom sedišta, koji će biti opremljen električnim pomeranjem i preklapanjem.
Kupci će moći da biraju između X5 xDrive 40i sa 3.0 turbo benzinca sa 335 KS koji velki terenac do 100 km/h ubrzava za 5.3 sekundi, ili X5 xDrive 50i sa 4.4 litarskim V8 benzincem od 456 KS, uz koji X5 sprinta do 100 km/h za smo 4.6 sekundi. U obe pogonske opcije prenos je isključivo preko osmostepenog automatika, xDrive pogon je standardni, a opcioni je zadnji offroad diferencijal sa zatvaračem.

Foto: BMW

Prednje oslanjanje sada koristi dvostruka trouglasta ramena, a iako je za očekivati da će X5 biti sasvim udoban na standardnom dinamičkom ogibljenju, kupcima će biti ponuđeno i opcioni Adaptive M Suspension Professional paket, sa aktivnim poprečnim stabilizatorima i upravljanjem na zadnjim točkovima. Dodatno, u ponudi će bti i vazdušno ogibljenje sa mogućnošću podizanja ili spuštanja vozila za četiri centimetra.
Novi BMW X5 je bogato opremljen vozačkim i bezbednosnim asistencijama, pa se čak u standardnoj opremi očekuju nadzor mrtvog ugla, upozorenje o napuštanju kolovozne trake, upozorenje o sudaru napred i pozadi, nadzor pešaka i ublažavanje sudara u gradu. Na spisku opcija uz Active Driving Assistant Professional paket su asistencija u gradskoj gužvi, asistencija za održavanje kolovozne trake, automatska promena kolovozne trake, i izbegavanje sudara sa asistencijom u upravljanju.
Prodaja novog BMW-a X5 počinje krajem godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedesovi vozači brzi, a tim pametan

Poprilično dosadna trka u Barseloni, pokazala je da treba biti brz i pametan. Svi ...

Seat sprema šest novih elektrifikovanih modela

Seat je predstavio svoju strategiju za električna vozila, koja će doneti ukupno šest novih ...

Uz nove motore, Hamiltonu i Bottasu prvi red u Francuskoj

Mercedes je svojim vozačima konačno dostavio nove motore, a oni se odužili prvim startnim ...

Kako je Lohscheller sa Opelom napravio čudo

Michael Lohscheller je sa kompanijom Opel/Vauxhall naparavio ono što su mnogi pokušali, a niko ...

Serija 8 – skoro pa gotova

Na Concorso d’Eleganza Villa d’Este Italiji predstavljen je BMW Serije 8. Ovaj luksuzni 2+2 ...

Pogled na Opelov dizejnerski jezik budućnosti: GT X Experimental

Opel je dao prvi pogled na novi koncept automobil koji najavljuje novi dizajnerski jezik ...