Do sada smo znali za Toyotin plan da će koristiti BMW-ov šestocilindarski motor u novoj Supri, ali izgleda da treba da se spremimo i za cetvorocilindraša
Do sada smo znali za Toyotin plan da će koristiti BMW-ov šestocilindarski motor u novoj Supri, ali izgleda da treba da se spremimo i za cetvorocilindraš. Dokumenti od strane proizvođača menjača ZF, kako Road and Track otkriva, pokazuju dve različite pogonske jedinice za petu generaciju modela Supra, pod oznakom “A90”. Prvi motor je 3.0 litarski redni turbo šestocilindraš sa 335 KS, dok je drugi 2.0 litarski četvorocilindraš sa turbo kompresorom, preciznije, BMW-ov B48B20. Ako je verovati dokumentu, od drugog motora treba očekivati 262 KS. Oba motora će biti upareni sa osmostepenim ZF automatikom, koji BMW već koristi raznim konfiguracijama. Sem pogonskih jedinica i menjača, dokument takođe potvrđuje da će Supra i novi BMW Z4 deliti platformu, iako je Toyota označava oznakom “J29 “, a BMW “G29”. Takođe, prema dokumentima ne treba očekivati manuelni menjač. R&T dalje prenosi da će četvorocilindarski motor biti idealan kandidat za “2JZ swap”, odnosno menjanje originalnog motora za poznatu šestocilindarsku jedinicu iz prošle generacije Supre. Šef razvoja Supre, Tetsuya Tada, ne samo da je potvrdio četvorocilindarsku Supru na Goodwoodu, već je i ohrabio buduće vlasnike Supre koji razmišljaju od “2JZ swap-u da kupe slabiju verziju, jer “će biti jeftinije”. Supra je u Goodwoodu imala “dinamični nastup”, a prava premijera se očekuje u januaru 2019. na Detroitskom sajmu.
Show Comments