fbpx

Predstavljen Citroen ë-C3

Predstavljen Citroen ë-C3 kojim francuska marka meša karte na evropskom tržištu polivalentnih gradskih vozila

Citroen ë-C3

Predstavljen Citroen ë-C3 kojim francuska marka meša karte na evropskom tržištu polivalentnih gradskih vozila, otkrivanjem četvrte generacije C3. Po prvi put potpuno električni, novi ë-C3 pruža najbolju udobnost u klasi, lakše električno iskustvo i izvanredni nivo opreme po izuzetno konkurentnoj ceni u Evropi. ë-C3 predvodi novu generaciju Citroënovog najprodavanijeg modela, koji je prodat u više od 5,6 miliona primeraka od lansiranja prve generacije 2002. godine. C3 je najprodavaniji model brenda i predstavlja 29% od Citroënovog obima prodaje u Evropi. Potpuno novi ë-C3 otvara skroz novo poglavlje za Citroën. Popularni i hrabri brend se kreće u pravcu agresivnog suočavanja sa izazovom električne mobilnosti koja bi bila dostupna svima. Odgovor je gradsko, 100% električno vozilo, dizajnirano i proizvedeno u Evropi, za kupce koji žele da iskoriste prednosti mobilnosti sa nultom emisijom štetnih gasova po pristupačnoj ceni.

Citroen ë-C3 // Copyright William Crozes @ Continental Productions

Po prvi put u istoriji gradskih automobila Citroën u seriji oprema sve verzije novog ë-C3 svojim sistemom inovativnog i ekskluzivnog oslanjanja sa dvostrukim progresivnim hidrauličnim graničnicima.
Nevidljivo za vozače i putnike, oslanjanje Citroën Advanced Comfort® garantuje putnicima jedinstveni osećaj udobnosti na putu i stvara utisak da se kliza čak i po neravnom terenu.

Citroen ë-C3

Prostrana kabina je dizajnirana oko jednostavnih, ali prefinjenih površina, kako bi putnici imali ambijent sličan njihovoj dnevnoj sobi. Sedišta Citroën Advanced Comfort® novog ë-C3 su prilagođena vozilu i koriste dodatnu penu da pruže osećaj mekoće i dobrodošlice od prvog kontakta i da daju podršku telu u vožnji bez obzira na rastojanje koje treba da se pređe.

Citroen ë-C3

Nastavlja se sa potpuno novim dizajnom koji, sa visinom od 1,57 m, omogućava putnicima na prednjim sedištima da dobiju 100 mm više prostora za viši, dominantniji položaj u vožnji i za bolji osećaj kontrole i sigurnosti. Svi imaju koristi od veće vidljivosti prema spolja, što pomaže osećaju blagostanja u kabini.
Prevoz predmeta i prtljaga je jednostavan u potpuno novom ë-C3, s obzirom da veća kabina ima više korisnih i pametnih prostora za odlaganje. Novi ë-C3 je viši od svog prethodnika i ima viši klirens za lakši ulazak i izlazak iz vozila, i nudi sigurniju vožnju preko nepravilnosti na putu koje se, često, sreću u gradskoj i međugradskoj vožnji.

Citroen ë-C3 // Copyright William Crozes @ Continental Productions

Po prvi put u Stellantisu, platforma koja je prvobitno osmišljena za električna vozila, i koja omogućava smanjenje budžeta, koristi LFP (Lithium Fer Phosphate) baterije od 44 kWh za domet od oko 320 km (WLTP ciklus). Mogućnost brzog punjenja, jednosmernom strujom od 100 kW, omogućava punjenje sa 20 na 80% kapaciteta za 26 minuta. Punjenje od 20% do 80%, sa standardnim punjenjem naizmeničnom strujom, traje 4 sata i 10 minuta korišćenjem snage od 7 kW, ili 2 sata i 50 minuta ako je dostupno 11 kW. Punjačima u kući ili na javnim stanicama se lako pristupa zahvaljujući kablu moda 3. Kabl može da se koristi na Wall boxu sa jednosmernom strujom od 7,4 kW ili trofaznom strujom od 11 kW.
Sa motorom od 113 KS i potpuno automatskim prenosom koji mu omogućava da ubrza sa 0 na 100 km/h za oko 11 sekundi isa maksimalnom brzinom od 135 km/h, potpuno novi ë-C3 nudi, više nego dovoljnu snagu, kao i performanse za svakodnevnu vožnjuj, naročito u gradskim i prigradskim sredinama.

Citroen ë-C3 // Copyright William Crozes @ Continental Productions

Postavljanje novih standarda za dizajn enterijera je, takođe, bio cilj. Novi ë-C3 se karakteriše po C-Zen Lounge-u, modernoj, prostranoj i dobro opremljenoj kabini koja, kao što može da se očekuje od Citroëna, menja tradicionalnu kontrolnu tablu i nudi izuzetno visoki nivo komfora. Sa uvođenjem koncepta C-Zen Lounge, vozaču i suvozaču se pruža širok pogled zahvaljujući velikom vetrobranu i
horizontalnoj instrument tabli koja se proteže preko celog vozila, a koja sa strane ima Citroënove karakteristične ventilacione otvore. Kontrolna tabla je podeljena u dva nivoa sa tehničkim elementima gore, a sa udobnim delom, umotanim u tkaninu, « Sofa Design », dole.

Citroen ë-C3

Novi ë-C3 koristi, po prvi put, novi ekran u visini očiju, Citroën Head-Up Display, koji prikazuje informacije na dnu vetrobranskog stakla. Ovo inteligentno rešenje omogućava vozačima da lako dođu do svih ključnih informacija koje su im potrebne, a da ne moraju da skreću pogled sa puta. Novi kompaktni multifunkcionalni volan je manji i lakši za upravljanje. U sredini kontrolne table lebdi ekran u boji za informacije i zabavu od 10,25 inči, koji je lagano okrenut prema vozaču.

Citroen ë-C3 // Copyright Dave Hill @ Continental Productions

Četvrta generacija Citroëna C3 prvenstveno je namenjena evropskom tržištu i potpuno je od početka osmišljena sa novim i svežim izgledom. Novi potpis ponosno suprotstavlja vertikalne i horizontalne
elemente, a na prednjem delu sadrži novi veliki ovalni logo ševrona. Još jedan važan element je novi karakterističan dizajn prednjih i zadnjih svetala sa novim trostepenim izgledom. Pozadi, nova zadnja svetla se dodatno uklapaju u uglove vozila.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ubijena Nathalie Maillet direktorka staze Spa-Francorchamps

Nathalie Maillet direktorka staze Spa-Francorchamps nađena je mrtva u svom stanu zajedno sa još ...

SUS motori će izumreti, ali ne tako brzo

Prema planu VW Grupe, naredna generacija SUS motora pojaviće se 2026. i biće poslednja ...

Red Bull i Honda službeno počeli pregovore

Tokom GP vikenda u Bakuu, Red Bull i Honda su počeli zvanične razgovore Kako ...

Šefica Citroena najavila novi C5

Prema rečima izvršnog direktora Citroena, Linde Jackson, Francuski proizvođač će predstaviti treću generaciju modela ...

Honda predstavila novu generaciju modela Insight

Nakon prikazivanja koncepta u Detroitu ranije ove godine, Honda je i zvanično otkrila novu ...

Formula 1 – Velika nagrada Japana

Trka Formule 1 za Veliku nagradu Japana, 18. sezone 2022 vozi se na stazi ...