Davida Richardsa znamo po mnogo čemu, ali većinom po sportskim automobilima. Izgleda da će se i to promeniti
Ako se još niste prisetili ko je David Richards, evo podsećanja. Njegova kompanija Prodrive napravila je neke od najuspešnijih trkačkih automobila. Od legendarne i pobedničke Subaru Impreze za reli, preko kompletnog Aston Martinovog trkačkog programa od GT4 do GTE, i Renault Meganea za relikros. Richards je bio i deo Formule 1 i brojnih projekata pod oznakom “Top Secret”. I da ne zaboravimo, jedno vreme, Richards je bio i predsednik upravnog odbora Aston Martina.
Neko bi rekao dovoljno za tri života, ali ne i neumorni Richards. Nedavno je kupio Watercar Panther, relativno uspešnu amfibiju, automobil-gliser, koji mu je rasplamsao maštu, da može napraviti nešto još bolje.
Kako sam priznaje, njegovi ljudi iz Prodrivea nisu čudotvorci, i šta god da naprave neće biti ni savršen automobil ni savršen gliser. I svakoj kombinaciji, moraće da pomire previše nepomirljivih kompromisa, pa je samo pitanje da li će prednost biti na drumu ili na vodi.
Međutim, prema izjavi šefa Prodrivea, iako je projekat već u toku, ne postoji postavljen rok kada će biti završen, plan moguće serijske proizvodnje, pa ni eventualne cene.
U neku ruku, Richards je svoju buduću amfibiju postavio na nivo hobija, mada, znajući sposobnosti inženjerskog tima u Prodriveu, treba ostaviti i izvesnu dozu rezerve. Gotovo sve što je ikada napravio Prodrive, bilo je uspešno, pa nema razloga da tako ne bude i sa njihovom amfibijom.
Show Comments