Mercedes AMG GT 63 S E Performance predstavljen uz Formulu 1, tokom trke za veliku nagradu Kine u Šangaju
Mercedes AMG GT 63 S E Performance predstavljen uz Formulu 1, tokom trke za veliku nagradu Kine u Šangaju. Tokom vikenda Formule 1 u Šangaju, Mercedes-AMG je predstavio novi vrhunski model u svojoj GT seriji, koji je ujedno i najbrži serijski Mercedes iakada. Izuzetno moćan E PERFORMANCE PHEV hibridni pogon koji se sastoji od V8 motora i električnog motora obezbeđuje munjevitu reakciju zajedno sa naglašenom isporukom snage. Inovativna tehnologija motosporta, inspirisana Mercedes-AMG PETRONAS F1 timom, čini osnovu jedinstvenog vozačkog iskustva prepunog performansi i dinamike vožnje.
U novom AMG GT 63 S E PERFORMANCE, 4,0-litarski V8 biturbo motor i AMG Electric Drive Unit zajedno stvaraju sistemsku snagu od 600 kW (816 KS) i maksimalni obrtni moment do 1.420 Nm. Iako je formalno PHEV, njegov električni sistem stavljen je u svrhu performansi, a ne ekonomičnosti. Munjevito ubrzanje do 100 km/h za 2,8 sekundi i maksimalna brzina od 320 km/h naglašavaju moćne performanse. Sistemi kao što je AMG ACTIVE RIDE CONTROL sistem oslanjanja sa poluaktivnom stabilizacijom naginjanja i aktivnim upravljanjem zadnje osovine obezbeđuju širok raspon između dinamike vožnje i svakodnevne udobnosti.
E PERFORMANSE: Motor sa unutrašnjim sagorevanjem napred, elektromotor pozadi
Pogon novog AMG GT 63 S E PERFORMANCE kombinuje AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor na prednjoj osovini sa električnim pogonom na zadnjoj osovini. Integriše 150 kW (204 ks), sinhroni elektromotor sa trajnom pobudom sa dvobrzinskim menjačem koji se električno uključuje i mehaničkim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem zadnje osovine. Lagana baterija visokih performansi se takođe nalazi iznad zadnje osovine. Ovaj kompaktan dizajn rezultira brojnim prednostima.
Elektromotor deluje direktno na zadnju osovinu i stoga svoju snagu može direktnije pretvoriti u pogon. Ovo daje dodatni podsticaj prilikom polaska, ubrzavanja ili preticanja. Kako se klizanje na zadnjoj osovini povećava, pogonska sila elektromotora se takođe prenosi na prednje točkove po potrebi. Mehanička veza potpuno varijabilnog AMGPerformance 4MATIC+ pogona na sva četiri točka ovo omogućava preko kardanskog vratila i pogonskih vratila. Pozicioniranje na zadnjoj osovini poboljšava raspodelu težine i osovinskog opterećenja u vozilu i na taj način čini osnovu za ubedljivo upravljanje.
Inspirisan Formula 1, razvijen u Affalterbach-u: AMG High Performance baterija
Baterije zahtevaju definisanu temperaturu za optimalnu isporuku energije. Ako postanu previše hladne ili previše vruće, privremeno gube snagu ili čak moraju biti isključene kako bi se izbegla oštećenja ako je temperatura previsoka. Ujednačena kontrola temperature baterije stoga ima odlučujući uticaj na njene performanse, vek trajanja i bezbednost. Konvencionalni sistemi za hlađenje koji koriste samo vazduh ili hlade ceo baterijski paket indirektno vodom brzo dostižu svoje granice – posebno pošto se zahtevi i dalje povećavaju zbog ćelija sa sve većom gustinom energije.
Rekuperacija se može izabrati u četiri faze
Pošto je baterija visokih performansi uvek u optimalnom temperaturnom okviru od oko 45 stepeni zahvaljujući direktnom hlađenju, rekuperacija se takođe može optimizovati. Obično se baterija mnogo zagreva kada je nivo rekuperacije visok, tako da generisanje energije mora biti ograničeno. Kod direktnog hlađenja baterije to nije slučaj. Stoga, rekuperacija/generisanje energijepočinje veću režimu vožnje bez dodirivanja pedale kočnice. Na ovaj način se puni baterija i stvara se kočioni moment. Kočnice su zaštićene ili ih, u zavisnosti od stepena rekuperacije i saobraćajne situacije, uopšte i ne treba aktivirati.
Aktivna aerodinamika
Aktivni aerodinamički element, koji je sakriven u donjem delu karoserije ispred motora, doprinosi da se ponašanje vozial u vožnjilako kontroliše. Ovo je standard za AMG GT top model. Ovaj karbonski profil je ekskluzivni AMG razvoj i zaštićen je patentima. Reaguje na položaj AMG programa vožnje i automatski se širi naniže za oko 40 milimetara pri brzini od 80 km/h. Na ovaj način se stvara takozvani Venturi efekat, koji dodatno pribija automobil uz put i smanjuje podizanje na prednjoj osovini.
Unutrašnjost fokusirana na vozača sa širokim izborom opcija
Jedan od mnogih detalja u unutrašnjosti su električno podesiva AMG sportska sedišta. Kombinuju dobru bočnu podršku sa visokim komforom na velikim udaljenostima. Tri programa masaže obezbeđuju odličnu udobnost na daljinu. Ovo se može još više povećati: ENERGIZING Package Plus kombinuje funkcije sedenja i svetlosna raspoloženja kako bi kreirao opuštajuće programe udobnosti. Opciona AMG “performance” sedišta sa integrisanim naslonima za glavu i otvorima za ventilaciju u naslonima sedišta su još sportskija.
MBUX multimedija sistem sa ekranima specifičnim za hibride
MBUX multimedija sistem (Mercedes-Benz User Experience) intuitivan je za upotrebu i sposoban za učenje. AMG GT 63 S E PERFORMANCE sadrži brojne ekrane i funkcije specifične za AMG i hibride. Ekskluzivne stavke menija kao što je „AMG Performance“ naglašavaju sportski karakter. Hibridna tehnologija se takođe može doživeti vizuelno: visokokvalitetna grafika vizuelizuje tok snage pogonskog sistema. Brzina, snaga, obrtni moment i temperatura električne mašine takođe se mogu prikazati.
Show Comments