fbpx

Škoda predstavila i Enyaq Sportline iV

Lansiranjem modela Škoda Enyaq Sportline iV, češki proizvođač automobila dodaje još jednu varijantu modela u novoj električnoj  SUV paleti

Lansiranjem modela Škoda Enyaq Sportline iV, češki proizvođač automobila dodaje još jednu varijantu modela u svojoj potpuno električnoj paleti SUV modela koji se proizvode u Mladoj Boleslavi. Crni detalji na karoseriji, veliki aluminijumski točkovi i spušteno sportsko oslanjanje pružaju modelu Škoda Enyaq Sportline iV sportski izgled i ističu njegove dinamične karakteristike vožnje.

Sportska sedišta s integrisanim naslonima za glavu, multifunkcionalnim trokrakim kožnim sportskim volanom i ukrasima s karbon efektima daju poseban ton unutrašnjosti. Na raspolaganju će biti tri varijante pogonskog sklopa za Enyaq Sportline iV. Enyaq iV 60 koji proizvodi 132 kW i Enyaq iV 80 s baterijom od 82 kWh koja isporučuje 150 kW i ima domet veći od 520 km u WLTP ciklusu sa pogonom na zadnje točkove. Enyaq iV 80x ima dva električna motora kombinovane snage od 195 kW i pogon na sve točkove. Ova varijanta upotpuniće asortiman do kraja godine.
Sportline – za brend Šoda ovaj dodatak nazivu modela tradicionalno znači sportski izgled i dinamičnu vožnju. Sa Enyaq Sportline iV, Škoda predstavlja ovu varijantu modela u liniji svog prvog potpuno električnog SUV-a. Kupci će moći da biraju između tri opcije pogonskog sklopa. Električni motor modela Enyaq Sportline iV 60 s pogonom na zadnje točkove, proizvodi 132 kW i ima maksimalni obrtni moment od 310 Nm. Njegova baterija ima kapacitet od 62 kWh (58 kWh neto) i omogućava domet veći od 400 km u WLTP ciklusu. Enyaq Sportline iV 80 opremljen je većom baterijom od 82 kWh (77 kWh neto) i može da pređe više od 520 km u WLTP ciklusu. Njegov zadnji motor proizvodi 150 kW. Ova baterija je takođe ugrađena u Enyaq Sportline iV 80x. Zajedno s drugim električnim motorom, ovaj SUV ima pogon na sve točkove, ima izlaznu snagu od 195 kW i maksimalni obrtni moment od 425 Nm. Maksimalni domet ove varijante je više od 500 km u WLTP ciklusu.
Bez obzira na to da li ima pogon na zadnje ili na sve točkove, Enyaq Sportline iV može se pohvaliti visokim maksimalnim obrtnim momentom, koji je – zahvaljujući elektromotoru – dostupan odmah kada se dotakne papučica gasa. SUV stoga nudi izvrsnu dinamiku vožnje.

To je posebno vidljivo na modelu Enyaq Sportline iV zahvaljujući sportskom oslanjanju standardnom za ovaj model, koja je standardna. Spuštena je za 15 mm napred i 10 mm pozadi. Najveća brzina za sve tri varijante pogonskog sklopa je 160 km/h. Kvalitetni detalji dizajna ističu sportski izgled modela Enyaq Sportline iV – i spolja i unutra. Varijanta Sportline s proizvodne linije će krenuti da silazi u glavnom pogonu u Mladá Boleslav, isto kao i Enyaq iV. To je jedina serija modela u Evropi koja se temelji na MEB platformi Volkswagen Grupe koja se proizvodi van Nemačke.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Jessi Combs posthumno najbrža žena na planeti

Jessi Combs bi posthumno trebala ući u knjige rekorda kao najbrža žena na planeti ...

Kupite ovalnu zemljanu stazu na Floridi za 799,000$

Najviše zabave koju možete doživeti vozeći automobil je na zatvorenoj stazi i van javnog ...

Dakar reli se seli u Saudijsku Arabiju

Kao što se već moglo videti, Dakar reli je bio sve manje dobrodošao u ...

Kia XCeed u proizvodnji od avgusta

Kia XCeed, SUV na bazi Ceeda sa pet vrata kreće u proizvodnju od avgusta ...

Da li su bezbednosni sistemi skupi za popravku?

Zahvaljujući mnoštvu bezbednosnih sistema automobili su bezbedniji nego ikada, ali treba imati na umu ...

JAXA i Toyota najavili Lunar Cruiser

Japan Aerospace Exploration Agency – JAXA i Toyota najavili Lunar Cruiser, specijalno vozilo za ...