Od evolucije Renault Kadjara mnogo se očekivalo. Nije stiglo baš toliko, ali ima značajnih novina, pre svega u pogonskim jedinicama
Renault Kadjar, predstavljen 2014. ove jeseni do kupaca stiže osvežen. Od prve evolucije dobro prodavanog francuskog crossovera na CFM platformi koju koristi i Nissan Qashqai, mnogo se očekivalo. Nakon restilizacije, ne stiže baš mnogo toga, ali svakako ima dosta novina koje su unapredili popularni i odlično prodavani model.
Izmene na karoseriji po kojoj će nova generacija biti prepoznatljiva, po ustaljenoj praksi, su novi odbojnici i napred i pozadi. LED pokazivači pravca su integrisani u svetla za dnevnu vožnju, a modeli sa višim paketima opreme dobili su i LED svetla za maglu, koja troše šet puta manje energije od halogenih “maglenki”. U novine koje menjaju vizuelni utisak, Renault će u ponudi za Kadjar imati novu generaciju livenih naplataka od 17, 18 i 19”.
Najvažnija novina ipak se odnosi na pogon. Od jeseni će Renault Kadjar biti ponuđen sa novim 1.3 benzinskim turbo agregatom. Nova benzinska pogonska jedinica razvijena je u saradnji sa Daimlerom i opremljena filterom benzinskih čestica, koji ih uništava tako što ih zarobljava u saću sa mikro porama, a koje se automatski regeneriše u redovnim intervalima. Novi TCe imaće 140 ili 160 KS, manuelne ili DCT šestostepene menjače. Kadjar će još uvek biti u ponudi i sa dizel motorima, koji su dobili nove katalitičke reduktore. Blue dCi 115 i Blue dCi 150, će stizati sa snagom adekvatnom oznakama. Menjači će takođe biti manuelni ili DCT šestostepeni, a kupci će i dalje moći da biraju između 4×2 i 4×4 pogona.
U enterijeru je adjar dobio nekoliko novina. Potpuno nova je centralna konzola, sa novim i elegantnijim multimedijalnim sistemom, ispod kojeg su, takođe redzajnirane, komande provetravanja i klime. Renault, kao i svi ostali prilikom restilizacija, tvrdi da se u enterijeru nalaze i kvalitetniji materijali, na ručkama i oplati vrata, kao i oko ventilacionih otvora.
Show Comments