Hyundaijeva limuzina C segmenta stigla je do N verzije i čitavih 270 KS
Nije koncept nego serijski model koji će u prodaju krenuti početkom naredne godine. Hyundai i30 Fastback N u standardnoj verziji ima 250 KS a u Performance verziji čak 280 KS. Očigledno, nekadašnji šef BMW M odeljenja Albert Biermann nije doveden u Hyundai bez razloga i jasnog plana, a i30 Fastback N je drugi model razvijen pod njegovom drigentskom palicom.
Ako je verovati izveštajima fabrike i30N je značajno prevazišao i planove i očekivanja, a nova sportska limuzina bi trebala da ide istim putem.
i30 Fastback N koristi identičnu platformu i pogon kao hatchback verzija, ali ispod karoserije porodične limuzine. Razumljivo, kako iz, pre svega, aerodinamičkih potreba, ali i estetskog doživljaja eksterijer je bogato opremljen sportskim dodacima kao što su prednji odbojnik sa uvodnicima vazduha za hlađenje ii zadnji odbojnik sa difuzorom i spojler na poklopcu prtljažnika, pa i točkovi od 19“ sa Pirelli P Zero pneumaticima.
Motor je 2.0 turbo benzinac, koji kupci mogu dobiti sa standardnih 250 KS, ili u Performance verziji sa 30 KS više, odnosno 280KS. Prenos je u oba slučaja šestostepeni manuelni, a pogon na prednjim točkovima. Ova sportska limuzina do 100 km/h ubrzava za 6.1 sekundu, što je podatak za snažniju verziju.
U Hyundaiju kažu da N verzija i30 Fastbacka nije bila u prvobitnom planu, ali da je dobar start na tržištu, kako ove limuzine tako i i30N učinio da se planovi promene i kupcima ponudi ova vatrena limuzina.
Show Comments