fbpx

VW želi da kvantni računari upravljaju saobraćajem

Volkswagen vidi budućnost u kojoj kvantni računari pomažu pri stvaranju efikasnih sistema menadžmenta saobraćaja

Foto: Volkswagen

Volkswagen vidi budućnost u kojoj kvantni računari pomažu pri stvaranju efikasnih sistema menadžmenta saobraćaja, koje je već spreman da testira. Nemački proizvođač tvrdi da su njegovi inženjeri i naučnici već uspešno upotrebili algoritam kvantnog računara, koji zamenjuje današnje, jednostavne, prognozirane obime prometa. Kvantni računar kalkuliše stvaranje saobraćaja i broj ljudi na “zahtevnim tačkama”. Volkswagen je trenutno usmeren ka taksijima, gradskim autobusima, i drugim javnim vidovima transporta. Nakon analiziranja podataka o protoku saobraćaja, algoritam može da preusmeri tačan broj vozila koja su potrebna na određenom mestu. Umesto da vozač autobusa kruži linijom sa svega nekoliko putnika, ili da vozač taksija traži stranku, kvantni računar može da pokaže gde je potreba za transportom najveća. Ovo ujedno može skratiti vreme čekanja za putnike, a dispečeri mogu staviti dodatne stanice kako bi zadovoljili potražnju u određenim delovima mesta u određeno vreme dana. VW planira da započne testiranja naprednog sistema menadžmenta saobraćaja u Barseloni u Španiji. Iz Volkswagena navode da Barselona ima odlične baze podataka za ovaj projekat, kao i da će sarađivati sa mrežnim provajderom Orange i specijalistom za analizu podataka, firmom Teralytics, kako bi implementovao sistem. Kada se dokaže da funkcioniše, VW bi mogao da ponudi svoj kvantni sistem menadžmenta saobraćaja, u vidu komercijalnog servisa, kompanijama sa taksi flotama i javnim prevoznicima. Pored toga, VW vidi korišćenje servisa za saobraćajnu infrastrukturu i autonomna vozila. Volkswagenov cilj je da prozivodi tehnologije autonomnih i električnih vozila kvantnim računarima koji su u stanju da obavljaju mnogo kompleksnije zadatke od super računara. VW je nedavno objavio da je koristio kvantne računare kako bi razvio baterije “po meri” za svoja električna vozila. Drugim rečima, računar je u stanju da simulira punu bateriju, maksimalnu gustinu snage, ili sklop ćelije, što mu omogućava da dostavi nacrt spreman za proizvodnju, bez potrebe za probom i graškama, koji su inače deo procesa razvoja.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Volvo V60 Cross Country je dokaz da SUV nije uvek neophodan

Švedski proizvođač premijum automobila, Volvo Cars, predstavio je Cross Country verziju svog V60 karavana ...

McLaren Elva – stigla prinova u Ultimate Seriju

McLaren je predstavio još jednog člana svoje vrhunske Ultimate Serije, dramatični roadster bez vrata ...

Novi superautomobil iz McLarena

Krajem ove godine pojaviće se novi superautomobil McLarena, koji je za sada pod kodnim ...

Aston Martin Vantage Roadster ima najbrži pokretni krov

Aston Martin je otkrio novu generaciju modela Vantage Roadster, koja u u prodaju kreće ...

Renault se pojačao velikim dizajnerskim imenima

Grupa Renault se pojačala sa dva svetski poznata i priznata imena u domenu dizajna ...

Audi e-tron trotinet stiže sledeće godine

Audi planira da sledeće godine proširi svoju e-tron oznaku u svet trotineta, kada počne ...