BMW je službeno predstavio osveženu Seriju 7, koja će definitivno biti veoma prepoznatljiva
Iako su restilizacije modela često jedva vidljive, BMW je Seriji 7 dodelio više nego upadljive novine. Aktuelni “izlomljeni” gril hladnjaka ima 40% veću površinu, pa uz potpuno novu formu prednjih svetlosnih grupa, značajno menja lik “Sedmice”.
Da bi se prilagodio novom grilu, izmenjen je i poklopac motora, a sasvim logično i prednji odbojnik. I pozadi je uvedena novina koja će dovoljno efikasno odvajati ovu evoluciju Serije 7 od prethodne. Zadnje svetlosne grupe se niže za 3.5 cm, a međusobno ih povezuje LED traka koja se proteže celim poklopcem prtljažnika.
U enterijer se uselila nova generacija digitalne instrument table koji se već nalazi u Seriji 8 i X5, a proizvođač navodi i poboljšanu zvučnu izolaciju i nove opcije kožnog enterijera.
U ponudi motorizacije, i dalje će najsnažniji biti M760 sa svojim V12 motorom i 600 KS, ali iz Minhena poručuju i da je V8 zapremine 4.4 litre detaljno osvežen. Sada je stigao do 523 KS, odnosno 80 KS više nego do sada, a sa 750 Nm nudi i 100 Nm više od prethodnika iste zapremine. Sa ovim agregatom i x-Drive pogonom, 750i do 100 km stiže za sjajnih 3.9 sekundi. U Seriju 7 stiže i ponuda hibridnog pogona, koja kombinuje prilagođeni 3.0 redni šestocilindraš sa 280 KS i elektromotor od 113 KS, koji se napaja iz litijum jonske baterije, ali BMW za sada nije saopštio kolika će biti autonomija u vožnji samo na struju. Ono što je saopšteno, govori da je maksimalna kombinovana snaga 389 KS, a da je za ubrzanje do 100 km/h potrebno 4.9 sekundi.
Fabrika navodi i da je revidiran osmostepeni automatski menjač, ima još mekše promene stepena prenosa, a launch control funkcija se nalazi u paketu standardne opreme. Hibridna verzija Serije 7 imaće specifičnu verziju Sport Steptronic menjača. Prodaja osvežene Serije 7 počeće tokom aprila ove godine, u pet specifikacija, od kojih su četiri sa x-Drive pogonom, dok je samo jedna sa pogonom na zadnjim točkovima.
Show Comments