fbpx

Apple otpustio 200 radnika sa Project Titana

Američki tehnološki gigant, Apple, otpustio je 200 radnika sa svog polutajnog projekta za autonomne automobile, pod nazivom Project Titan

Foto: Maccallister Higgins

Američki tehnološki gigant, Apple, otpustio je 200 radnika sa svog polutajnog projekta za autonomne automobile, pod nazivom “Project Titan”. Vest koju je prvobitno preneo CNBC je potvrdio i glasnogovornik Applea, u saopštenju ovom mediju. Glasnogovornik je naveo da će se Apple refokusirati na druge projekte i oblasti u 2019. i da su neke od grupa premeštene u druge delove kompanije. Ipak, kompanija veruje da …“Postoji velika prilika sa autonomnim sistemima, da Apple ima jedinstvene mogućnosti da doprinese, i da je ovo najambiciozniji projekat veštačke inteligencije ikad”. Doug Field je prošle godine napustio svoju poziciju potpredsednika razvoja u Tesli kako bi se vratio u Apple gde je ranije radio. Field je sada na čelu “Project Titan” uz Boba Mansfielda. CNBC prenosi da se na najnovija otpuštanja unutar fabrike gleda kao na deo plana očekivane rekonstrukcije pod novim vođstvom. Još nije poznato koliko radnika će biti premešteno na druge projekte, a koliko će za stalno napustiti kompaniju. “Project Titan” je menjao fokus nekoliko puta tokom proteklih nekoliko godina. Prvobitno se spekulisalo da Apple planira da napravi svoj automobil i softver za autonomna vozila. Međutim, “Project Titan” je ubrzo velikim delom otišao u stanje mirovanja obzirom da su menadžeri vukli tim u previše smerova, a da je “do-it-all” pristup stvarima drastično spustio moral ljudi. Smatra se da je Apple u poslednje dve godine pomerio fokus na softver za autonomne automobile, a ne na sam automobil. Ipak, patenti koji su “isplivali” i skorašnji dolazak bivšeg Teslinog dizajnera su ponovo započeli špekulacije da sam Apple automobil nije mrtav. Proteklog juna, Apple je takođe zaposlio bivšeg inženjera za autonomne tehnologije firme Waymo. Apple će se takmičiti sa mnoštvom drugih firmi koje razvijaju svoj softver, a u nekim slučajevima, nude i celokupan paket. Googleov Waymo i General Motorsov Cruise Automation se smatraju za dva najveća igrača kada se radi o autonomnim automobilima, bar za sada.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Unapređenja za Toyotu bZ4X su brojna

Unapređenja za Toyotu bZ4X podrazumevaju brže punjenje, više komfora i nova praktična rešenja Unapređenja ...

Subaru Crosstrek stiže u Srbiju

Subaru Crosstrek stiže u Srbiju – potpuno novi model specijaliste za AWD pogon će ...

Pastrana uskače u Gymkhana seriju u ludom Subaruu

Travis Pastrana će uskočiti na mesto Kena Blocka za Gymkhanu 11, a u tu ...

Mercedes-Benz A 180d Sedan – dinamična klasika

Dok drugi gase limuzine, Mercedes misli drugačije, pa A Klasu, pored CLA, proširuje i ...

Osnovna verzija Aurus Senata košta oko 244.000 evra

Novi ruski brend, Aurus, otvorio je knjige porudžbina za model Senat, civilnu verziju velikog, ...