fbpx

U Ženevu stiže “serijski” Stratos

Ideja nije nova, a u Ženevu će stići otelotvorenje – reinkarnacija modela Stratos

Na salonu u Ženevi, za manje od mesec dana, biće prikazana prva serijska verzija reli ikone, dvoseda Stratos, iza koje ne stoji Lancia, nego firma MAT (Manifattura Automobili Torino). Šta više, MAT najavljuje da će ispuniti i želju nepopravljivim sportistima, pa će ovaj prvi serijski primerak, već namenjen kupcu u Nemačkoj, biti opremljen manuelnim menjačem, a to će biti i i opcija za sve naredne modele. Navodno, serijski Stratos broj dva već ima svog kupca u Americi.

Iza cele ideje o reinkarnaciji nekadašnjeg legendarnog reli automobila, stoji Michale Stoschek kolekcionar automobila iz Nemačke, koji je uradio najteži deo posla – obezbedio je finansiranje. Novi Stratos nema nikakve veze sa Lanciom koja ga je proizvodila u originalu. Novi Stratos je postavljen na platformu Ferrarija 430 Scuderia, sa 200 mm skraćenim međuosovinskim razmakom. Šta više, proizvodnja prvog serijskog modela je podosta i zakasnila, zbog nevoljkosti Maranella da “pozajmi” svoju kompletnu platformu za ovakvu konverziju. I Pininfarina je trebao biti uključen u proizvodnju panela karoserije, ali se povukao iz projekta, upravo zbog ovakvog stava Ferrarija. A novi Stratos je zapravo konverzija F430 Scuderia. Kupac koji želi automobil sa karoserijom poprilično nalik nekadašnjem Starosu, mora da obezbedi kompletan F430, doplati MAT-u još 500.000 evra. MAT je prošle godine najavio i trkačku GT verziju samo za pistu, pa čak i jednu safari modifikaciju, ali se o tim idejama više ne govori.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Opoziv za Mazde 3 zbog točkova

Mazda će izdati opoziv za oko 25.000 Mazdi 3 zbog problema sa zavrtnjima točkova ...

Volkswagen Grupa kasni zbog problema sa softverima

Modeli Volkswagen Grupe iz samog vrha ponude kasne zbog problema sa sotverima koje razvija ...

Zamrznut razvoj motora u Formuli 1 od 2022. godine

Svi timovi Formule 1 jednoglasno su glasali za zamrzavanje razvoja pogonskih jedinica od 2022. ...

Otkriven Opel Combo Life

Otkriven je Opel Combo Life, kojim će ova marka po prvi put ući u ...

Ima li Hyundai odgovor u mini segmentu?

Hyundai je za 2018. osvežio svoj i20, trudeći se da ostane konkurentan u paklenom ...

VW T-Cross se uveliko priprema

Volkswagen uveliko testira kompaktni crossover T-Cross, koji treba da konkuriše Nissanu Juke, Peugeotu 2008 ...