fbpx

Sebastien Ogier pobednik relija Argentina

Sebastien Ogier je došao do svoje druge pobede u reli šampionatu sveta 2019.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Nakon pobede na snegu u Švedskoj, pobedom na argentinskom makadamu, Sebastien Ogier je pokazao da je Citroen napravio odličan potez time što ga je doveo u svoj tim. Vozač fabričkog Citroena C3 WRC je u poslednji takmičarski dan ušao sa velikom prednošću od 27 sekundi ispred drugoplasiranog Elfyna Evansa u M Sport Ford Fiesti, i zadržao gotovo celu prednost do Power stagea na kraju dana, iako je na stazi najbrži bio Ott Tanak, fabrički vozač Toyote Yaris WRC.

Ogier je treći dan relija u Argentini savršeno odvezao, i na kraju pobedio na Power stageu, čime je osvojio maksimalnih 30 poena, dok se vozač M Sporta Elfyn Evans morao zadovoljiti trećim mestom na kraju relija.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Ipak, u generalnom plasmanu, u vođstvu je i dalje Tanak koji je završio kao drugopalsirani, ali se na drugo mesto popeo Ogier, i fabričkog vozača Hyundaija Thierrya Neuvillea, koji je argentinski reli završio na četvrtoj poziciji.
Reli po prašini i kamenju Argentine nije prošao bez kontroverzi i teških reči. Kris Meeke, fabrički vozač Toyote prozvao je tim Citroen da se bavi prljavom taktikom, ali se na kraju dana ipak javno izvinuo.

Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Meeke, koji je u subotu na kratko poveo, tvrdio je da je Esapekka Lappi namerno pritisnuo crveno dugme u svom Citroenu nakon izletanja sa staze, kako bi zaustavio brzinski ispit, a zapravo zbog toga što je u tom trenutku Oger vozio sa probušenim pneumatikom i gubio mnogo vremena. Obzirom da je brzinac poništen, Ogier je izgubio mogo manje vremena nego što bi bio slučaj da je menjao točak ili do kraja vozio sa probušenim pneumatkom. Meeke, koji je reli ravršio pre vremena isto zbog probušenog pneumatika koji je izazvao veliko oštećenje oslanjanja, javno se izvinuo, nakon što je organizator saopštio da su sudije zbog bezbednosti prekinule brzinac, a ne zbog toga što je Lappi aktivirao dugme koje se koristi kada se na stazi, na nebezbednom mestu, nalazi zaustavljeno vozilo, i automatski znači crvenu zastavu na stazi.

Plasman na Argentinskom Reliju

Poz.

Br

Vozač/suvozač

Automobil

Klasa

Kazna

Vreme/Zaostatak

1 1  Sébastien Ogier
Julien Ingrassia
Citroen RC1 3h37m08.0s
2 8  Ott Tanak
Martin Jarveoja
Toyota RC1 +30.2s
3 33  Elfyn Evans
Scott Martin
Ford RC1 +49.9s
4 11  Thierry Neuville
Nicolas Gilsoul
Hyundai RC1 +1m27.0s
5 5  Kris Meeke
Sebastian Marshall
Toyota RC1 +6m06.2s
6 41  Benito Guerra
Jaime Zapata
Skoda RC2 +15m35.5s
7 42  Marco Bulacia Wilkinson

Fabian Cretu

Skoda RC2 +18m51.5s
8 10  Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Toyota RC1 2’20 +18m55.9s
9 6  Dani Sordo
Carlos del Barrio
Hyundai RC1 +22m41.1s
10 81  Ricardo Trivino

Marc Marti

Skoda RC2 1’10 +30m13.8s

 

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Toyotini dizeli koristiće i gorivo iz 100% obnovljivih izvora

Toyotini najsnažniji modeli moći će uskoro da koriste i HVO100 dizel, nefosilno gorivo napravljeno ...

Maksimalna brzina Mclarena Senne je manja od deklarisane?

McLaren Senna je jedan od najboljih super automobila ikada napravljenih, ali kako se pokazao ...

Tesla Model S „prljaviji” od benzinca

Istraživanje obavljeno u MIT pokazalo je da Tesla S u svom životom ciklusu emituje ...

Formula 1 – Alpine (ne)zatvara svoj pogon za motore

Formula 1 – Alpine (ne)zatvara svoj pogon za motore, ili barem tvrdi da definitivna ...

Jeep predstavio Renegade 4xe Plug-in Hybrid

Jeep je u Renagade ugradio efikasan plug-in hibridni pogon i spojio ekologiju sa terenskim ...

Formula 1 – McLaren ostaje sa Mercedesom

Formula 1 – McLaren ostaje sa Mercedesom kao dobavljačem motora do 2030. što znači ...