Chevroletov recept da ponudi atraktivan automobil po razumnoj ceni je upalio. Proizvodnja Corvette je rasprodata
Bowling Green, pogon u Kentuckyju će naredih godinu dana imati pune ruke posla. U njemu se proizvodi novi Corvette, a da bi isporučili sva već prodata vozila, moraće da rade na 100% kapaciteta. Ovo je jako dobra vest u vremenima kada prodaja vozila u osnovi pada, i kada se prave mega reorganizacije i racionalizacije proizvodnje.
GM je još pre premijere novog Stingraya proširio proizvodnju i zaposlio 400 novih radnika. Uložio je 290 miliona dolara u tehnologije i čitavih 439 milona dolara u farbarnicu! Kako stoje stvari, investicije će se brzo vratiti. Prvi Corvette sa motorom u sredini se prodaje sjajno, što nije ni čudo kada za 60.000$ dolara (pa i manje) dobija atraktivan kupe sa V8 motorom u sredini, 500 KS i osmostepenim DCT menjačem. Za neke druge sportiste treba izdvojiti gotovo tri puta više za, ne baš isto, ali gotovo isto.
Još kada se “uroni” u kofigurator, mogu se naći brojne opcije za dodatnu personalizaciju, uključujući i veće kočnice, sportski izduv, veći zadnji spojler, diferencijal sa elektronskim zatvaračem i još mnogo toga, ili se u paketu odlučiti za Z51 paket i dobiti sportskiju verziju od standardne.
GM neće dremati na lovorikama. Već na jesen biće prikazan kabriolet, a do kraja godine i trkačka C8.R verzija će ugledati svetlost dana.
Show Comments