fbpx

Max Verstappen se ne zaustavlja – pol pozicija u Budimpešti

Nakon prošlonedeljne pobede, Max Verstappen je došao i do prve pol pozicije u karijeri

Foto: Charles Coates/Getty Images/Red Bull Content Pool

Max Verstappen i Red Bull još nisu rekli sve što imaju za sezonu 2019. Šta više, izgleda da tek počnju da pričaju šta imaju da kažu. Šalu na stranu, nakon prošlonedeljne pobede po nemogućim uslovima u Nemačkoj, koja bi se mogla nazvati i spletom srećnih okolnosti, Max Verstapen je i u Budimpešti potvrdio da stižu neka nova vremena.

Foto: Charles Coates/Getty Images/Red Bull Content Pool

Došao je do svoje prve pol pozicije u karijeri, demolirao rekord kruga, i pobedio favorizovane Mercedese, a potvrdio i da izjava Lewisa Hamiltona da su Red Bull i Honda u nekim delovima postali jači od Mercedesa nije kurtoazija.

Foto – Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Vladajući šampion ne samo da nije na pol poziciji, nego je drugu startnu poziciju prepustio timskom kolegi Valtteriju Bottasu, koji je od Verstappena bio sporiji samo 0.018 sekundi. Drugi startni red dele Hamilton i Leclerc, koji je ponovo bio brži od Vettela.

Foto: Ferrari Press

Nemac će u Ferrariju startovati iz trećeg reda koji deli sa danas ponovo solidnim drugim vozačem Red Bulla Pierreom Gasleyem. Među onima koji su imali očajne kvalifikacije su Daniel Rcciardo, koji je zbog guranja sa Perezom imao loš najbrži krug i plasirao se tek na 18. poziciju, mada su i oba vozača Racing Pointa imali dan za zaborav, ispadanjem u Q1. Senzaciju, ali ipak radost i neku nadu svom timu doneo je George Russell, koji je zamalo prošao u Q2, ali će ipak startovati sa 16. pozicije, što je prvi plasman tima Williams ove godine bolji od poslednjeg startnog reda, i najlošijih postignutih vremena.

Foto: Charles Coates/Getty Images/Red Bull Content Pool

Nakon slobodnih treninga po kiši i vlažnom i kvalifikacija po suncu, za sutra su u Budimpešti prognozirane veoma visoke temperature do 35°C, pa se može dogoditi da Mercedesi ponovo imaju problema sa hlađenjem, a obzirom na vrlo malo prostora za obilaženje na uskoj stazi sa mnogo krivina, može se dogoditi da nas čeka jedna neizvesna trka.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Porsche 919 Evo uništio prethodni rekord Nurburgringa

Porsche 919 Evo sa Timom Bernhardom iza upravljača je postavio neverovatno vreme od 5:19.55 ...

Yugo GT 5000 Concept – biće da je greška

Ne znamo da li je dizajner Mihael Merkler svoj rad greškom nazvao Yugo ili ...

Peugeot e-208GT – isti a mnogo drugačiji

U vreme kada istinska električna agresija postaje sve prisutnija, Peugeot će ponuditi e-208 koji ...

Studenti ponovo dizajniraju Škodu – Spyder

20 studenata škodine strukovne akademije ove godine je uključeno u ambiciozan projekat – otvoreni ...

Dacia poručuje – kupci ne moraju da plaćaju tehnologiju

Dacia poručuje da kupci ne mogu biti primorani da plaćaju skupe tehnologije aktivne bezbednosti ...

Toyota u Srbiji sa FLEX finansiranjem

Toyota je na tržištu Srbije objavila novu prodajnu kampanju pod sloganom „Toyota pobednički tim“. ...